گفت وگوی جی پلاس/توضیحات سرپرست استقلال درباره حواشی اخیر

حاجیلو: نمی دانم چرا آن ایمیل را به "یازالده" زدند/ پادووانی خانه جپاروف را قبول نکرد/ دیگر جایی برای زخم جدید ندارم!

سرپرست استقلال درباره ماجرای خانه پادووانی و یازالده و شکایتش و برخی حواشی دیگر توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ این روزها حاشیه پیرامون استقلال زیاد شده. هر روز از گوشه و کنار خبرهای ضد و نقیضی می رسد که دیگر پیدا کردن راستی و درستی آن کار ساده ای ای نیست. چیزی شبیه به ماجرای بی خانه شدن پادوانی که روز گذشته خبرساز شد و البته داستان شکایت یازالده آن هم بدون قرار داد و با استناد به ایمیل مدیرعامل قبلی استقلال!

اصغر حاجیلو سرپرست با تجربه و کهنه کار استقلال که البته این روزها موجی از انتقادها هم به سمتش روانه می شود، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره حواشی اخیر توضیح داد.

او در ابتدا درباره ماجرای پادووانی و فرصت یک هفته ای برای تخلیه منزلش اظهار کرد: « ما برای پادووانی دنبال جای جدید می گردیم. دکتر او خواسته تا منزلی که در آن سکونت دارد، استخر داشته باشد تا او بتواند مراحل درمانش را بهتر و راحت تر طی کند. به همین دلیل هم چند روز است به طور مداوم به دنبال منزل مناسبی برای او هستیم.»

** پادووانی خانه جپاروف را قبول نکرد

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: « خانه جدیدی که به او پیشنهاد دادیم، خانه جپاروف بوده که پس از رفتنش خالی مانده. با این حال پادووانی اقامت در این خانه را به دلیل داشتن پله نپذیرفته و هنوز راضی نشده در آن ساکن شود. چندین خانه دیگر را هم تا امروز پیدا کرده ایم اما خوشش نیامده و برخی هم به خاطر داشتن پله نظرش را جلب نکرده است. حالا به دنبال خانه ای همکف هستیم که شرایط مناسب برای او را داشته باشد.»

** نمی دانم چرا آن ایمیل به "یازالده" زده شده!

حاجیلو در واکنش به حاشیه عجیب دیگر در استقلال مبنی بر اینکه "یازالده" بازیکن خارجی که در تست های پزشکی آبی ها رد شد و قراردادی هم نبست، به استناد یک ایمیل اولیه از طرف مدیرعامل باشگاه استقلال، امکان شکایت و دریافت مبلغ 450 هزار دلار پیدا کرده که در نوع خود جالب است و فیفا هم از این اتفاق متعجب شده است " توضیح چندانی نداشت و به جی پلاس گفت: « یازالده همان بازیکن پرتغالی است که قرار بود برای استقلال بازی کند اما در تست ایفمارک رد شد و مشخص شد که مشکل پزشکی دارد. به همین خاطر هم بدون عقد قرارداد از ایران رفت. از ماجرای ایمیل و خبری که منتشر شده اطلاعی ندارم و در دورانی زده شده که من نبودم. نمی دانم چرا چنین کاری کرده اند اما شکایت او در فیفا ثبت و پذیرفته شده و نامه اش برای ما آمده. از اینجا به بعد هم کار با معاون حقوقی باشگاه است و باید این ماجرا را پیگیری کند.»

** شفر می خواهد یک روز زودتر به قطر برویم

او درباره برنامه سفر استقلال به قطر برای برگزاری بازی برگشت برابر السد نیز توضیح داد: « فعلا برنامه رفتن تیم آخر هفته و روز شنبه است اما کادر فنی به دنبال این است که یک روز هم زودتر به این کشور سفر کنیم. به همین دلیل هم تلاش ها در حال انجام است تا تیم و کادر فنی روز پنجشنبه راهی این کشور شود.»

** آنقدر استخوان هایم شکسته که دیگر جایی برای دردها و زخم های جدید نیست!

در روزهای اخیر انتقادهای متعددی هم به شیوه سرپرستی حاجیلو و برخی اشتباه هایش، از سوی بعضی از پیشکسوتان استقلال مطرح شد. ماجرایی که سرپرست با تجربه استقلال آن ها را جهت دهی شده می داند و به جی پلاس می گوید: «در روزهای اخیر موجی از شایعات به راه افتاد که از سوی یک جناح خاص جهت دهی شده بود. با این حال دیگر به این ماجراها توجهی ندارم. آنقدر در استقلال استخوان هایم شکسته که دیگر جایی برای این دردها و زخم های جدید باقی نمانده! برخی ها لطف دارند و به خاطر پول هایی که در طول عمرم از استقلال نگرفتم از من انتقاد می کنند. در این بین البته بزرگانی مانند جباری و رشیدی هم طی روزهای گذشته از من حمایت کردند که از همه آنها سپاسگزارم.»

دیدگاه تان را بنویسید