مجید حسینی: من و محرمی باید بیشتر تلاش کنیم

مدافع تیم‌ ‌ملی می گوید بازی ازبکستان می تواند گام خوبی برای آماده سازی برای جام ملت‌های آسیا باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید حسینی، مدافع تیم‌ ‌ملی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم، گفت‌: چند روزی است که تمرینات خود را در اردوی تیم‌ ‌ملی پیگیری می‌کنم. بازی مهمی برابر ازبکستان داریم و می‌دانیم که آنها تیم خوبی هستند. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

وی ادامه‌ داد: ازبکستان تیم خوبی است و از تیم‌های قدرتمند در قاره آسیا است. تیم آنها جوان شده و بازی دوستانه‌ای که پیش از جام جهانی با آنها انجام دادیم، نشان از توانایی‌های آنها بود. بازی‌های جام جهانی به پایان رسیده است و ما در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم اما از این به بعد باید ذهن خود را معطوف به جام ملت‌های آسیا کنیم. امیدوارم روند آمادگی و بازی‌های ما به خوبی ادامه‌ پیدا کند تا بتوانیم در این مسابقات  نتیجه‌ بگیریم.

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره تقابل با ازبکستان تحت هدایت هکتور کوپر گفت‌: به‌ هر حال تیم آنها فرق کرده است. ما نباید خیلی آنها را برای خود بزرگ کنیم و فکر کنیم که قرار است بازی بسیار متفاوتی از خود نشان دهند. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم که برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

وی درباره جوانان تیم‌ ‌ملی و تاثیر آنها در روند حرکتی این تیم گفت‌: تمام بازیکنانی که به تیم‌ ‌ملی دعوت می‌شوند فوق‌العاده‌ هستند. امثال من و صادق محرمی باید تلاش کنیم تا مهره مثبتی برای تیم باشیم. به‌ هرحال سرمربی ما را انتخاب کرده و ما نیز باید جواب انتخاب او را بدهیم. شرایط تیم ملی خوب است.

دیدگاه تان را بنویسید