خسروی‌وفا: به مقام سومی بازی‌های پاراآسیایی نگاه داریم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است، اما قطعا به مقام سومی بازی‌های پاراآسیایی هم نظر داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اولین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک بعد از بازی‌های آسیایی 2018 صبح امروز به ریاست مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در بخشی از این نشست رئیس کمیته ملی پارالمپیک به تشریح وضعیت کاروان ایران و میزان آمادگی ورزشکاران جانباز و معلول پیش از بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا پرداخت و گفت: کلیه مقدمات و تدارکات لازم برای حضور موفق ورزشکاران ایران در این بازی‌ها فراهم شده و امیدواریم که حضور موفقی در جاکارتا داشته باشیم.

محمود خسروی‌وفا ادامه داد: با 210 ورزشکار به بازی‌های پاراآسیایی می‌رویم که غیر از یک رشته برای تمام آنها شانس مدال قائل هستیم. کاروان ایران در این رقابت‌ها بسیار جمع و جور است و در واقع فشرده‌ترین کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی بعد از انقلاب است.

وی افزود: کل کاروان اعزامی ایران شامل کادر سرپرستی، ورزشکاران، مربیان و خبرنگاران حدود 350 نفر هستند که همگی در دهکده بازی‌ها استقرار دارند تا نظارت بر آنها راحت‌تر انجام شود.

خسروی‌وفا در پایان گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است، اما قطعا به مقام سومی در مجموع هم نظر داریم و پیش‌بینی می‌کنیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و عملکرد ورزشکاران مطابق انتظار باشد به مقام سومی بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا خواهیم رسید.

دیدگاه تان را بنویسید