سیامند رحمان: در پاراآسیایی و پارالمپیک چیزی می‌بینید که قبلاً ندیده‌اید

قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان گفت که قصد رکوردشکنی در رقابت‌های قهرمانی آزاد آسیا-اقیانوسیه را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آزاد آسیا-اقیانوسیه از فردا (شنبه) به میزبانی کشور ژاپن و در شهر کیتاکیوشو برگزار می‌شود؛ رقابت‌هایی که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد و ملی‌پوشان به دنبال محک زدن خود قبل از اعزام به بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا هستند.

یکی از چهاره‌های شاخص این تورنمنت سیامند رحمان قوری‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان است؛ ورزشکاری که رکورد دنیا را در 310 کیلوگرم در اختیار دارد.

رحمان پیش از آغاز این تورنمنت گفت که شکستن رکورد جهان جزو اهدافش در مسابقات آزاد آسیا-اقیانوسیه نیست. او اظهار داشت: من در ژاپن برای شکستن رکورد جهان تلاش نخواهم کرد. می‌خواهم بهترین فرم و رکوردم را در بازی‌های پاراآسیایی 2018 و همچنین پارالمپیک 2020 داشته باشم.

وی ادامه داد: در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و همچنین پارالمپیک 2020 توکیو شما شاهد چیزی خواهید بود که پیش از آن هیچ وزنه‌برداری انجام نداده است.

حضور سیامند در ژاپن باعث شده مردم این کشور علاقه زیادی به او از خودشان نشان بدهند، به‌طوری‌که همه روزنامه‌نگاران، داوطلبان و سایر وزنه‌برداران می‌خواهند با قوی‌ترین معلول جهان دست بدهند و با عکس یادگاری بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید