قطعاً پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

علی پروین: فردوسی پور نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش را دوست دارم، اما قبلاً هم گفته‌ام که او نباید قربانی حمایت از یکسری افراد شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی پروین درباره شرایط این فصل تیم‌ها در لیگ برتر اظهار داشت: با این بازی‌ها و عملکردی که تیم‌ها داشته‌اند، پرسپولیس را تیم بهتر، کامل‌تر و هماهنگ‌تری دیدم که اگر این روند را ادامه دهد و تیم‌های مدعی دیگر هم همین‌گونه باشند، قطعاً پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود. در این شرایط آن چیزی که می‌تواند معادلات را به‌هم بزند، شرایط مالی تیم و حواشی است.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها باید مراقب باشند که دچار حاشیه نشوند. سوای این، مسائل مالی خیلی مهم است و بروز مشکل و بحران مالی می‌تواند روی عملکرد فنی تیم‌ها اثر بگذارد. نمونه‌اش همین پدیده که پنج شش بازیکن را هم از دست داده، اما با درایت و تلاش یحیی گل‌محمدی و شاگردانش صدر جدول است. همین یحیی که شاگرد خودمان بوده و خیلی قبولش دارم چند شب قبل دردودل می‌کرد و از شرایط مالی و اینکه شاگردانش تمرکز ندارند، گلایه داشت و می‌گفت با این وضعیت دچار مشکل می‌شویم. البته امیدوارم با حمایت مسئولان شهر مشهد و استان خراسان مشکل پدیده هم حل شود. کلاً امسال خیلی از تیم‌ها کمتر و بیشتر مشکل مالی دارند و اگر پرسپولیس دچار مشکل مالی و حاشیه نشود و این روند را ادامه دهد، قهرمان لیگ می‌شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اشتباهات داوری تصریح کرد: درباره مشکلات داوری یک کلام بگویم. مشکل داوری همیشه هست. همه تیم‌ها از این اشتباهات نفع می‌برند و ضرر هم می‌کند و اینکه بخواهیم داوری و جادوگر و این چیزها را ربط به عملکرد کلی یک تیم دهیم، بهانه‌جویی است.

پروین در خصوص اظهاراتی که درباره برنامه 90 کرده بود نیز گفت: از ما گذشته که درباره یک موضوع یا فردی هر روز یک مدل حرف بزنیم. شاید از حرف‌های من درباره فردوسی‌پور برداشت درست نشده است. کلاً من همیشه گفتم که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می‌کنم، نه فردوسی‌پور. عادل خدایی به فوتبال خدمت کرده و جلوی خیلی چیزها را گرفته و خیلی چیزها که خیلی‌ها نمی‌گویند و به آن اهمیت نمی‌دهند را گفته و حل کرده و یک جورهایی چراغ قرمز فوتبال ماست. الان خدایی خیلی مراقب کار و حرف‌های‌شان هستند و می‌ترسند و حساب می‌برند که 90 بدون ملاحظه دست‌شان را رو کند.

وی ادامه داد: این چیزهای عادل و مهم‌تر از همه سلامت او خیلی خوب است، اما من همیشه یک نقدی هم به عادل و 90 داشته‌ام و آن اینکه سعی نکند آدم‌ها را به خاطر جنجالی شدن برنامه روبه‌روی هم قرار دهد و دوم اینکه نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند. اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند و یا خیلی کم به آن بپردازد و طبق سلیقه‌اش دنبال یک جریانی باشد، خوب نیست. اینها را به خودش هم گفته‌ام، ولی کلاً همیشه گفتم و باز هم می‌گویم که هم قبولش دارم و هم دوستش دارم. او هم باید قدر این اعتماد مردم و اهالی فوتبال را بداند و خدایی هم می‌داند و خیلی مراقب است که خرابش نکنند، ولی نباید خودش را خرج این و آن کند و به خاطر حمایت کردن از برخی‌ها که قبول‌شان دارد، یکسری چیزها را نگوید.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من خیلی شفاف نظرم را قبلاً گفتم و الان هم می‌گویم. امیدوارم که این برنامه 90 که مردم آن را دوست دارند حمایت شود و بتواند روز به روز هم مردم را راضی‌تر نگه دارد. الان 90 بلندگوی فوتبال ایران است و این جایگاه را 90 و عادل همین جوری به دست نیاورده‌اند و بابت آن هزینه داده‌اند و مردم و رسانه‌ها حمایت کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید