مظلومی: نباید با یک شکست استقلال تمامی زحمات و تلاش‌ها را نادیده گرفت

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که همه در این برهه حساس باید برای کاهش مشکلات به استقلال کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرویز مظلومی بازیکن و سرمربی پیشین استقلال گفت: باید با واقعیت‌ها زندگی کرد و پذیرفت که مدیریت جدید استقلال در مدتی کوتاه فعالیت‌های خوبی را انجام داده و نباید با یک شکست تمامی زحمات و تلاش‌ها را نادیده گرفت.

وی افزود: تغییرات در عرصه مدیریت باشگاه دیرهنگام صورت گرفت و فتحی و دیگر مسئولان استقلال زمان ناچیزی تا شروع لیگ هجدهم در اختیار داشتند ، با این حال سه بازیکن خارجی و مرتضی تبریزی در این فرصت کم جذب شدند. ضمن اینکه ب دنبال اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا، بسیاری از بدهی‌ها پرداخت شد که بنده شاهد تلاش شبانه‌روزی مدیران باشگاه بودم و بی‌انصافی است اگر این جنب و جوش و رایزنی‌ها را فراموش کنیم.

مظلومی اضافه کرد: استقلال یک تیم ریشه دار و مردمی است و باید همیشه بزرگ بماند، لذا همه ما وظیفه داریم برای ارتقای این باشگاه آستین همت بالا بزنیم و دست هر مدیری که دلسوزانه کار می‌کند را بگیریم. حرف بنده این است که در این برهه حساس باید کمک کرد تا مشکلات به کف برسد، اگر انصاف پیشه کنیم قطعاً نقدهای منصفانه و راهکارهای سازنده خواهیم داد .

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ جپاروف و تیام زمان زیادی هدر رفت، گفت: فتحی زمانی سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت که دو هفته به شروع لیگ برتر مانده بود و این دو بازیکن و همچنین مجید حسینی و امید ابراهیمی رفته بودند و چند بازیکن مصدوم نیز کار را سخت تر کرده بود. با این حال الحاجی گرو، طارق همام، مارکوس نیومایر و مرتضی تبریزی در فاصله بسیار ناچیز استخدام شدند که به نظر بنده کاری قابل ستایش بود. به طور قطع اگر فتحی دو, سه ماه زودتر هدایت باشگاه را برعهده می‌گرفت ، بسیاری از مشکلات زودتر از اینها حل می‌شد.

سرمربی سابق استقلال اظهار داشت: باخت اخیر به السد همه استقلالی‌ها از جمله بنده را ناراحت کرد اما نباید با یک شکست پاپس بکشیم بلکه باید مدیریت، کادر فنی و بازیکنان را حمایت کنیم تا بتوانند در بازی برگشت، با اراده و اعتماد بنفس بالا به میدان بیایند . استقلال همیشه بزرگ بوده و خواهد بود و امیدوارم همگی برای موفقیت این تیم بکوشیم و راه را برای این مهم هموار کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید