استیلی: کرانچار در تمرینات باشگاه ها حاضر می‌شود

مدیر تیم فوتبال امید ایران از آغاز رایزنی‌ها برای انجام مسابقات تدارکاتی این تیم پیش از حضور در مرحله مقدماتی بازی‌های المپیک خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، حمید استیلی با اعلام این خبر پیرامون استمرار برنامه‌های آماده سازی تیم امید در مسیر صعود به المپیک، گفت: هدف نهایی این است که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته شاکله اصلی تیم حاضر در جاکارتا حفظ شود و البته با تقویت این تیم به دنبال برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی مناسبی خواهیم بود.

استیلی همچنین، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حضور بازیکنان باشگاه‌ها و حتی لژیونرهایی که می‌توانند تیم المپیک را همراهی کنند مثل نورافکن و شکاری تلاش می کنیم در فیفا دی اردوهای آماده سازی تیم المپیک را برگزار کنیم و بازی های مناسبی در برنامه داشته باشیم تا به هماهنگی لازم برسیم. روز گذشته جلسه بسیار خوبی در همین خصوص با آقای تاج داشتیم و رییس فدراسیون مثل همیشه حمایت و همراهی همیشگی خودشان را از تیم المپیک اعلام کرد. بر این اساس بخش امور بین الملل فدراسیون فوتبال هم رایزنی با برخی از کشورها را جهت برگزاری مسابقات تدارکاتی در ایام فیفا دی آغاز کرده است. تا امروز یک دعوتنامه هم برای حضور در تورنمنت چین دریافت کرده ایم که البته باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد و اگر زمان برگزاری این تورنمنت با تعطیلات لیگ و فیفای دی مطابقت داشته باشد می‌توانیم در این مسابقات حاضر شویم.

مدیر تیم فوتبال امید ایران در ادامه گفت: زلاتکو کرانچار برای برقراری ارتباط نزدیک و مستمر با مربیان تیم های باشگاهی در طول فصل به تمرینات این تیم ها سر می زند و با مربیان مختلف دیدار و گفت و گو خواهند داشت. به این شکل کادر فنی تیم امید در طول برگزاری لیگ هم از شرایط و وضعیت آمادگی بازیکنان مطلع می‌شود همچنین در خصوص مربیان باشگاهی پیرامون بازیکنان مختلف گفت و گو و مشورت های لازم صورت می گیرد.

استیلی در خصوص ترکیب تیمی که در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت خواهد کرد گفت: طبیعتا تلاش می‌شود شاکله اصلی تیمی که در مسابقات جاکارتا و به طور کلی در 7 مسابقه با ما بوده حفظ شود اما در عین حال از لژیونرها و دیگر بازیکنانی که در شرایط مناسبی قرار دارند و شایستگی خودشان را در مسابقات لیگ نشان می دهند استفاده خواهیم کرد. 

وی در پایان اظهار داشت:قرعه کشی مسابقات مقدماتی المپیک 7 نوامبر در مالزی برگزار خواهد شد و پس از آن برای حضور در دور اول بازی ها آماده می شویم. همچنین دور نهایی مرحله مقدماتی مسابقات در سال 1398 و به میزبانی کشور تایلند به شکل متمرکز برگزار می‌شود که امیدواریم در آن مرحله هم بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید