کشف محموله ۹۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۹۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در کرمان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق کشور در جغرافیای خشکی در عملیات پلیس کرمان اظهارداشت: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی، مبارزه با کالای قاچاق، و قاچاق کالا است.

وی با اشاره به اینکه این محموله از همدان به سیستان و بلوچستان در حال حمل بوده است گفت: در جریان این عملیات سه دستگاه کانتینر بزرگ حامل سوخت قاچاق توسط نیروهای پلیس استان کرمان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه اقدام سازمان یافته‌ای در راستای کالای قاچاق در حال انجام است تصریح کرد: پلیس با عوامل آن قطعا برخورد کرده و این قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با ابراز اینکه قرار بود این محموله به افغانستان منتقل شود افزود: نخستین محموله‌ای است که به مقدار تقریبی 90 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف می‌شود.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه این محموله شب گذشته کشف شده است بیان کرد: از ابتدای امسال دومین محموله سنگین سوخت قاچاق است که توسط نیروی انتظامی استان کشف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 850 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان کشف شده است گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس با توجه به افزایش قاچاق سوخت حساسیت بیشتری پیدا کرده و با هرگونه قاچاق کالا در استان مقابله می‌کند تصریح کرد: این محموله 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که در پوشش ترانزیت قاچاق شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید