ساخت شعبه‌های جدید بهشت زهرا

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از امکان سنجی برای تعیین بهشت زهرا(س) جدید خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زهرا صدراعظم نوری صبح امروز در نشست خبری خود از انجام مطالعات و امکان سنجی برای ایجاد قبرستان در شرق و غرب تهران خبر داد و گفت: بهشت زهرا هم ظرفیتی دارد و حتما باید ظرفیت افزایش یابد.

او با بیان اینکه جلسه‌ای با مسوولان سازمان بهشت زهرا(س) داشتیم تا زمینه‌های توسعه بهشت زهرا بررسی شود گفت: البته قسمتهایی در خود بهشت زهرا توسعه داده شد اما کافی نیست.

صدراعظم نوری ادامه داد: دو سه نقطه در شرق و غرب تهران برای ایجاد شعب دیگر بهشت زهرا امکان سنجی شده است اما هنوز مطالعات و امکان سنجی تمام نشده است و به همین دلیل نمی‌توانم نام مناطق را اعلام کنم.

او در مورد سرانجام ماندن یا رفتن شهردار تهران گفت: شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی باید به قانون احترام بگذارد و ما تابع قانون و مصوبات هستیم.

او افرود: شهردار تهران خود را بازخرید کرده و حقوق بگیر دولت نیست اما اگر با وجود این شرایط شهردار تهران شامل این قانون شود تابع قانون هستیم هرچندکه ترجیح ما این است که شهردار باقی بماند و به وظایف خود عمل کند اما اگر "افشانی" مشمول قانون شود به فکر جایگزین می‌افتیم.

او ادامه داد: در جلسه هم اندیشی هفته جاری به این موضوع اشاره می‌شود و تصمیم گیری می‌کنیم اما اینکه می‌گویند اعضای شورا جایگزین افشانی را هم انتخاب کرده‌اند، شایعه است.

دیدگاه تان را بنویسید