کی روش در آستانه تصمیم حساس؛ سرنوشت رحمتی در انتظار آزمون؟

سردار آزمون بعد از جام جهانی از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  عملکرد سانتر فوروارد یوزهای ایرانی در جام جهانی 2018 روسیه برای هواداران دلچسب نبود و به همین دلیل هواداران تیم ملی، نارضایتی شان را از آزمون در فضای مجازی اعلام کردند. آزمون هم پس از حذف ایران از جام جهانی، اعلام کرد که به دلیل بیماری مادرش و برخی مسایل از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی می کند. خداحافظی که با پست اینستاگرامی رضا قوچان مبنی بر کناره گیری از بازیهای ملی همزمان شد. کارلوس کی روش به خداحافظی قوچان نژاد، واکنش نشان داد اما درباره آزمون سکوت اختیار کرد. آزمون اما یکی دو بار دیگر تاکید کرد که قصد بازگشت ندارد و باز هم کی روش واکنشی نشان نداد. آن روزها هنوز تکلیف حضور کی روش در تیم ملی مشخص نبود. آخرین خداحافظی آزمون در استوری اینستاگرامش مصادف با بازگشت کی روش به ایران برای تشکیل اردوی جدید تیم ملی شد. امروز خبرهایی در فضای مجازی درباره موافقت کی روش با خداحافطی آزمون و عدم دعوت او به تیم ملی منتشر شد.

یادی از ماجرای کی روش و رحمتی

خارج شدن بازیکن از مدار نظم و انضباط می تواند خط قرمز هر مربی باشد. کارلوس کی روش در مدت زمان حضورش در فوتبال ایران ثابت کرده است با کسی شوخی ندارد. بازیکن، دستیار یا مدیر برای او تفاوتی ندارد زیرا هر کس که بخواهد تمرکزش را بهم بریزد را از خود دور می‎کند. از سید مهدی رحمتی می توان می توان به عنوان بارزترین نمونه ای نام برد که توسط کی روش، از تیم ملی کنار گذاشته شد و تلاش برای بازگشت او بی فایده ماند. در روزهایی که رحمتی تنها گلر ششدانگ فوتبال ایران بود و تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی 2014 مسیر سختی داشت او رحمتی را برای همیشه به فراموشی سپرد با عملکرد خوب رحمان احمدی در بازی آخر در خاک کره جنوبی جواز حضور در برزیل را گرفت.

خداحافظی به شیوه آزمون آنلاین

سردار آزمون که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد، واکنش های کاربران میلیونی اینستاگرام را نسبت به عملکرد تیم ملی و خودش  را می دید، تاب نیاورد و برای همیشه از فوتبال ملی خداحافظی کرد. بعد از خداحافظی آزمون بازیکنان تیم ملی و دوستان سردار این تصیمی بازیکن ترکمن صحرایی فوتبال ایران را موقتی تلقی کردند و همانطور که گفتیم سرمربی تیم ملی هم واکنشی نسبت به خداحافظی مهاجم مورد علاقه خود نشان نداد.

 آزمون چند روز پیش در اینستاگرام خود بازهم متنی را منتشر کرد که نشان می دهد روی تصمیمی که گرفته جدی است.آزمون نوشت: «همیشه باعث افتخار من بوده و هستش ولی من از الان نمی توانم حتی یک روز از خانواده عزیرم دور باشم و می خواهم کنار خانواده ام لذت ببرم.»

آخرین خبرها نشان می دهد فدراسیون فوتبال با کی‌روش برای حضور در جام ملت های آسیا به توافق رسیده است و از این رو برای هاهنگی های لازم برای برگزاری اردوها با بازیکنان مد نظر مرد پرتغالی هماهنگی های لازم را انجام داده است، اما خبرآنلاین امروز به نقل از منبع آگاه نوشت:« با توجه به سابقه کی روش، به نظر می رسد آزمون در تیم ملی جایی نداشته باشد.»

البته برخی خبرهای تایید نشده نشان می دهد که آزمون پاسخ منفی به فدراسیون داده و بعد از آن در استوری اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. اینکه کی روش از آزمون ناراحت شده یا نه مشخص نیست اما ممکن است که آزمون را کنار بگذارد. البته در شرایطی که تیم ملی مهاجمان آماده ای همچون کاوه رضایی، کریم انصاری فر، علیرضا جهانبخش و ... را در اختیار دارد به نظر می رسد آزمون هم تا زمانی که کی‌روش در فوتبال ایران حضور دارد همچون مهدی رحمتی شانسی برای حضور در تیم ملی نداشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید