نکونام:مقابل تیم پرمهره سپاهان خوب جنگیدیم/فغانی یک سر و گردن از فوتبال ایران بالاتر است

جواد نکونام گفت: می‌دانستیم سپاهان در کناره‌ها و ضربات ایستگاهی خطرناک است و برابر این تیم بازی خوبی انجام دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،جواد نکونام پس از شکست مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: سپاهان را آنالیز کرده بودیم، آنها را در دو نیمه تحت کنترل خودمان را قرار دادیم و می‌دانستیم سپاهان در کناره‌ها و ضربات ایستگاهی خطرناک است.

وی عنوان کرد: در ابتدای بازی گل دریافت کردیم ولی بازی را ادامه دادیم و موفق به زدن گل مساوی هم شدیم. نساجی فوتبال بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. مقابل تیم پرمهره سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. تیمی که بازی مستقیم به نمایش می‌گذارد بازی را برای حریفش سخت می‌کند.

نکونام درباره این موضوع که حذف نساجی باعث می‌شود این تیم در لیگ برتر موفق شود، عنوان کرد: در زمین 120 دقیقه دویدیم و برای تمام دقایق بازی و حتی پنالتی‌ها برنامه داشتیم. بازیکنان ما باید روحیه جنگندگی در بازی و حتی در ضربات پنالتی از خودشان نشان دهند. دو بازیکن مصدوم‌مان را امروز نداشتیم و چند بازیکن‌مان هم سرما خورده بودند و حتی یکی از بازیکنان ما نیز از لیست‌مان خارج شد. با بازیکنانی که امروز داشتیم در حد توان‌مان تلاش کردیم و  فوتبال و جنگنده خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می‌توانیم به آینده تیم‌مان امیدوار باشیم.

وی درباره درگیری لفظی بین نیمکت دو تیم گفت: درگیری خاصی نبود. اگر اعتراض هم داشتیم باید به کمک‌داور مسابقه اعتراض کنیم ولی در کل اتفاق خاصی پیش نیامد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره عملکرد داوری گفت: به نظر من آقای فغانی یک سر و گردن از فوتبال ایران بالاتر است و به خاطر همین در جام جهانی تمام قضاوت‌های مهم را انجام شد. این هجمه‌هایی که علیه فغانی وجود دارد درست نیست و او عملکرد خوبی داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید