پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

گزارش جی پلاس از حاشیه های روز دوم جشنواره فیلم فجر؛

کارگردان "بنفشه آفریقایی": متاسفانه بختیاری نیستم!

نشست خبری فیلم بنفشه های آفریقایی با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس، دومین روز جشنواره سی و هفتم فیلم فجر در کاخ جشنواره با اکراو مردی ن فیلم "بنفشه های آفریقایی" ادامه یافت. این فیلم به کارگردانی مونا زندی حقیقی در آمل ساخته شده و زندگی زن و مردی را روایت می کند که با وجود مشکلاتی که دارند، بنا بر دلایلی همسر سابق  زن را به خانه می آورند تا از او نگهداری کنند.

نشست خبری این فیلم با حضور کارگردان، علیرضا شجاع نوری، تهیه کننده، رضا بابک، بازیگر نقش مکمل مرد و تنی چند از بازیگران و عوامل پشت صحنه برگزار شد. در این نشست، فاطمه معتمدآریا و سعید آقاخانی بازیگران نقش اول زن و مرد فیلم غایب بودند.

از حاشیه های این نشست می توان به شکایت تهیه کننده فیلم از سر و صداهای مزاحم در خلال نشست اشاره کرد. در حالی که مونا زندی در حال پاسخ به خبرنگاران درباره ساخت فیلم بود، شجاع نوری صحبت او را قطع کرد و از همه حاضران در نشست خواست سکوت کنند تا به گفته خودش منشاء سر و صدایی که مزاحم برگزاری نشست بود را بیابد.

در نهایت، این تهیه کننده سینما با گلایه از کسانی که د حاشیه سالن نشست مشغول همهمه بودند، خواست که اجازه دهند نشست خبری به خوبی برکزار شود.

دیگ حاشیه این نشست به رسش یکی از خبرنگاران از کارگردان فیلم مربوط می شود؛ جایی که از مونا زندی پرسیده شد چرا با وجود این که خودش اهل چهارمحال و بختیاری است، مکان ساخت فیلمش را در شهر دیگری انتخاب کرده که معلوم نیست کجاست و چرا از طبیعت استان خودش استفاده نکرده است.

زندی در پاسخ به این سوال تنها به گفتن یک جمله بسنده کرد و گفت: "من متاسفانه بختیاری نیستم."

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.