سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری بازی با ایران اشتباه عجیبی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس، نشست خبری سرمربی و بازیکن تیم فوتبال پرتغال قبل از دیدار مقابل ایران در جام جهانی 2018 روسیه امشب برگزار شد.

* وقتی  په په به عنوان بازیکن پرتغال به نشست خبری آمد خبرنگاران ایرانی از این مسئله ناراحت شدند چرا که اکثر آنها دوست داشتند رونالدو کاپیتان پرتغال پاسخگوی سوالاتشان باشد.

* سانتوس سرمربی پرتغال در نشست خبری سوتی عجیبی داد. او در ابتدا اعلام کرد رونالدو در منچستر یونایتد بازی می‌کند و سپس حرف خود را با این جمله که او سابقه حضور در منچستر یونایتد را دارد اصلاح کرد.

* خبرنگاران ایرانی از سرمربی و بازیکن پرتغال بیشتر در مورد تقابل با کی‌روش سوال می‌کردند.

* مسئول فیفا در ابتدای نشست تاکید داشت از په په سوال پرسیده شود و هر کسی که قصد داشت از سرمربی سوال کند به او می‌گفت ابتدا از په په سوال بپرسد.

* خبرنگاران بابت بازگشت به ایران بعد از بازی با پرتغال نگران هستند. بلیت بازگشت خبرنگاران بعد از بازی با پرتغال است و آنها برای اینکه به پرواز خود برسند باید تا قبل از ساعت یک به وقت محلی ورزشگاه را ترک کنند و با اتوبوس مسیر 700-800 کیلومتری تا کازان را طی کنند و از کازان با پرواز راهی مسکو شده و از مسکو به تهران بیایند. به همین دلیل ممکن است آنها به دلیل انجام کار خبری به موقع به پرواز خود نرسند به همین خاطر از این موضوع نگران هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.