سفیر ایران در روسیه پس از بازدید از کمپ تیم ملی ایران گفت: دیدار با مراکش کلیدی‌ترین بازی ایران در جام جهانی است و امیدوارم تیم ملی نتیجه خوبی در روسیه بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مهدی سنایی پس از حضور در کمپ تیم ملی فوتبال ایران در لوکوموتیو مسکو و بازدید از تمرینات تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ۱۲ ژوئن روز ملی روسیه بود. سفرای کشورهای مختلفی دور هم جمع شده بودند و از بنده هم درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران سؤالاتی را می‌پرسیدند. حس خوبی نسبت به تیم ملی فوتبال داریم و امیدوارم تیم ملی بازی‌های خوبی در جام جهانی از خود به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد:‌ من در بازی ایران در سن‌پترزبورگ حضور خواهم داشت و امیدوارم ایران در برابر مراکش موفق باشد این دیدار یک بازی کلیدی برای شاگردان کی‌روش خواهد بود.

سنایی درباره دیدار با اعضای تیم ملی گفت: من با بازیکنان مختلفی دیدار داشته‌ام و دیدگاه‌های متفاوتی را از آنها شنیدم. البته با بازیکنانی که در روسیه حضور دارند مثل سردار آزمون و عزت‌اللهی آشنایی بیشتری دارم.

وی درباره امکاناتی که برای هواداران از طریق سفارت ایران در روسیه تدارک دیده است، گفت: برای هواداران کارهای مختلفی انجام داده‌ایم. شش ماه است کمیته جام جهانی برقرار است هم در بخش کنسولی و هم در بخش دیپلماسی عمومی و رسانه پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است. در بحث کنسولی پیش‌بینی کردیم که کنسول سیار در شهر مسکو و شهرهایی مانند سن‌پترزبورگ، کازان و سارانس در نظر گرفته‌ایم. در بخش دیپلماسی عمومی هم قرار است ارکستر سمفونیک ایران به روسیه بیاید و برنامه‌های مختلفی را به اجرا درآورد. همچنین اقلام و هدایایی را توسط ایرانی‌ها و دانشجویان تدارک دیده‌ایم تا به هواداران تیم‌های مختلف و همچنین تیم ایران اهدا کنند.

سنایی افزود: سفارت ایران هم به واسطه حضور دانشجویان ایرانی در گردهمایی‌ها و تجمعات حضور فعال خواهد داشت و در بحث فرهنگی مشارکت می‌کند. دیپلماسی رسانه‌ای ما هم فعال خواهد بود و سعی می‌کنیم تا هموطنان با ضوابط و آیین‌نامه‌ها آشنا شوند تلفنی هم در اختیار عموم قرار خواهیم داد تا سؤالاتی که دارند از ما بپرسند.

سفیر ایران خاطرنشان کرد: در بخش انتظامی و مرزبانی هم هماهنگی‌هایی صورت گرفته و دفتر نیروی انتظامی در سفارت فعال است تا مشکلات در حوزه‌های انتظامی و امنیتی حل شود و در این باره خدمات صورت گیرد.

سنایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.