سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:من تلاش کردم در این مدت بگویم مراکش تیم بسیار متفاوتی است، اکثر بازیکنان آنها یا در اروپا به دنیا آمده‌اند یا در اروپا بازی کرده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کارلوس کی‌روش در خصوص آمادگی تیم ملی عنوان کرد: ما خیلی در این مدت تمرین کردیم، و آرزویمان این بود که در این مدت بیشتر بازی کنیم ولی الان زمان این است که بازیکنان و تیم خوب من هیجان‌شان را تخلیه کنند و آمادگی کامل برای رویارویی با مراکش را داشته باشند.

* در این مدت گفتم مراکش تیم متفاوتی است

وی در خصوص اینکه تاکتیکی مراکش نزدیک به ایران است و آنها تقریبا مشابه با ما بازی می‌کنند گفت:من تلاش کردم در این مدت بگویم مراکش تیم بسیار متفاوتی است، اکثر بازیکنان آنها یا در اروپا به دنیا آمده‌اند یا در اروپا بازی کرده‌اند. نمی‌شود  گفت آنها فقط متعلق به قاره آفریقا هستند و پرتغال هم تقریبا همین نوع استایل بازیکنان را دارد و از نظر ژنتیکی شبیه به مراکش هستند.

 

* ضمانت می‌دهم که بجنگیم 

وی تاکید کرد: ما احترام خوبی برای آنها قائل هستیم ولی اطمینان دارم آنها هم برای ایران احترام زیادی قائل خواهند بود.یکسری نقاط قوت در آنها وجود دارد چون آنها در این 2 سال اخیر کنار هم بازی کرده‌اند.البته اینها فقط حرف است و تا زمانی که بازی شروع نشده نمی‌توان حرفی زد. از لحظه شروع بازی همه چیز مشخص می‌شود. فقط یک چیز را می‌توانم ضمات بدهم و آن این است که ما می‌جنگیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

 

* امیدوارم ایران بعد بازی با مراکش جشن بگیرد

سرمربی تیم ملی در خصوص اظهار نظهرهای سرمربی تیم ملی مراکش مبنی بر باهوش بودن کی‌روش گفت: او یک همکار فوق العاده برای من است، نتایج و عملکرد او نشان می‌دهد که این مربی عملکرد خوب بوده است، مطمئنا در یکسری از دقایقی بازی برنامه‌هایی داریم که از دروازه خودمان حفاظت کنیم ولی در بعد حمله می‌خواهیم طوری برنامه ریزی کنیم که به گل برسیم.زیبایی جام جهانی به این خاطر است که میلیونها نفر به تیم ملی ایران دقت دارند و در مراکش هم نزدیک به یک میلیون نفر  از آنها فقط در اسپانیا مستقر هستند. وقتی بازی تمام می‌شود هواداران هر دو تیم باید به تیمشان افتخار کنند، یکی از این تیم ها بعد از بازی جشن می‌گیرد که امیداورم این کشور ایران باشد.

 

* نمی توانم تکذیب کنم که دغدغه نداریم

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار فارس اعزامی فارس در خصوص مصدومیت برخی بازیکنان تیم ملی گفت: یکی دو موضوع جزئی است که در حال کار کردن روی آنها هستیم، من نمی‌توانم تکذیب کنم که یکی دو دغدغه نداریم ولی در تلاش هستیم تا این مشلات را حل کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.