مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:

فعالیت 11 تیم امدادی هلال احمر برای یافتن کودک 8ساله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید بر اینکه سومین عملیات جست و جو ونجات کودک مفقود شده منوجانی از صبح امروز با حضور 11 تیم امدادی و تخصصی متشکل از 55 امدادگر انجام شد، گفت: عملیات جست و جو برای یافتن کودک 8 ساله مفقود شده همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش سرویس جامعه جی پلاس، رضا فلاح با اشاره به سومین مرحله از عملیات جست و جو برای یافتن کودک 8 ساله منوجانی در منطقه نودژ منوجان، اظهارداشت: سومین مرحله از انجام عملیات جست و جو و نجات کودک مفقود شده با حضور ۵۵ نجاتگر، امدادگر و پرسنل در قالب ۱۱ تیم امدادی شامل تیم‌های امداد و نجات کوهستان، آنست، واکنش سریع، اداره عملیات ستادی استان و تیم های محلی کوهستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: علاوه بر نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان، تیم های کوهستان محلی از 7 شهرستان قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب، جیرفت، کهنوج، عنبر آباد و شهر کرمان برای یافتن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شده اند و در حال جست و جو هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید بر اینکه در پی مفقود شدن سه کودک منوجانی تاکنون عملیات جست و جو ونجات در سه مرحله انجام شده است، بیان کرد: دو کودک 8و 9 ساله در ساعات اولیه جست و جو پیدا و تحویل خانواده ها داده شدند.

به گفته وی، سومین مرحله جست و جو و نجات برای یافتن کودک 8 ساله مفقود شده از صبح امروز با حضور نیروهای امدادی آغاز شد.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون بیش از 80ساعت به صورت شبانه روزی و از طریق زمینی و 9 ساعت پرواز بالگرد امدادی، جست و جو برای یافتن کودک را با همراهی اعضای خانواده کودک مفقود شده انجام داده اند و جست و جو ها برای یافتن کودک همچنان ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید