توصیه فراکسیون مستقلین به شهردار تهران؛ گذشته را رها کنید!

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت که اعضای فراکسیون به نجفی توصیه کردند به گذشته نپردازد و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهرداد لاهوتی اظهار کرد: اعضای فراکسیون مستقلین صبح امروز نشستی با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران داشتند. بنای ما این است که از شهرداری تهران حمایت و کمک کنیم که شهرداری مسوولیت‌هایی را که به عهده گرفته است به خوبی انجام دهد.

وی افزود: یکی از بحث‌هایی که در این جلسه مطرح شد، مواردی بود که در بودجه در شهرداری تهران پیش‌بینی شده از جمله بحث مالیات بر ارزش افزوده که از روستاها 30 درصد اخذ می‌شد که ترکیب جمعیت شهر و روستا در تهران متفاوت است و 6 درصد روستایی و 94 درصد شهری است؛ بنابراین پرداخت 30 درصد مالیات بر ارزش افزوده ظلمی در حق تهران بود. همچنین بحث اوراق مشارکت برای قطار شهری و اجازه استفاده از دو میلیارد دلار فاینانس برای گسترش حمل و نقل و قطار شهری که در بودجه پیش‌بینی شده از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این جلسه همچنین آقای نجفی توضیحاتی را درباره اقدامات شهرداری در دوره جدید ارائه کرد و نمایندگان هم تذکراتی داشتند، از جمله اینکه به گذشته نپردازند. به هر حال هر مدیری پاسخگوی اعمال خود است و پرداختن به مباحث گذشته وقت شهردار را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد در کارهای بزرگ موفق باشد.

لاهوتی با بیان اینکه در شهرداری نگاه سیاسی مطرح نیست و چتر شهرداری باید بر سر همه شهروندان گسترش یابد گفت: ما معتقدیم که آقای قالیباف در دوران مدیریتی خود تلاش وافری کرده و شاید بتوان دو کار غلط هم در این میان پیدا کرد؛ چرا باید در این حجم کار به دنبال پیدا کردن دو کار غلط باشیم؟ خودمان تلاش کنیم اگر غلطی هست آن را جبران کنیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در پایان حمل و نقل عمومی، رفع آلودگی هوای تهران و حل مشکلات ترافیک را از مسائل مورد تاکید در نشست فراکسیون مستقلین با شهردار تهران عنوان کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید