هوای تهران سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا شبانگاه شاخص کیفیت هوا روند افزایشی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز ( اول اسفند) است و تنها در برخی از ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود، همچنین پیش‌بینی می‌شود شرایط کیفیت هوای، بیشتر مناطق شهر تهران تا فردا (دوم اسفند) در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این شرایط فردا (دوم اسفند) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد مؤثر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه به تدریج روز پنجشنبه (سوم اسفند) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود، گفت: در این روز برخی ساعات همراه با وزش باد مؤثر و بارش خفیف خواهد بود.

شهبازی ادامه داد: همچنین دمای هوای پایتخت طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۷۰ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای تهران هم اکنون با شاخص ۸۲ همچنان در شرایط سالم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید