محسن هاشمی:

هرم سنی جامعه ایران در حال افزایش است

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هرم سنی مردم در حال افزایش است اظهار داشت: بنابراین جامعه در آینده به خدمات پرستاری بیشتری نیاز دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن هاشمی در ابتدای چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب و گرامی داشت روز پرستار گفت: با توجه به اینکه هرم سنی بالا می رود، نیاز جامعه به پرستار نیز روز به روز افزایش می یابد که باید توجه ویژه به شرایط کار و حق و حقوق این بزرگواران صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به از خود گذشتگی ها و حضور زنان ایرانی در تمام عرصه های رشد و تعالی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: زنان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی و حتی الان دوران سخت معیشتی سختی را تحمل میکردند و علاوه بر رساندن پیام انقلابی، وظایف زیادی برعهده گرفتند.

محسن هاشمی گفت: زنان رشادت های زیادی در خانه هایی که پدرها نبودند انجام دادند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به فصل بررسی بودجه در شورا اشاره کرد و گفت: رویکرد امسال بودجه شهرداری تهران بایست بر کاهش هزینه، افزایش شفافیت و ارتقا خدمت رسانی متکی بر منابع پایدار باشد با توجه به سرانه اعتبار الویت در هزینه ها مه در این راستا اصلاحاتی در بودجه امسال نسبت به سالهای قبل انجام شه است اما این برآورنده انتظار عمومی نیست و نیاز دارد که در بررسی های کارشناسی که در کمیسیونها و صحن علنی شورا صورت میگیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این چهار ویژگی یعنی کاهش هزینه اداره شهر، افزایش شفافیت در تامین و مصرف منابع، ارتقای کارآمدی و اثر بخشی خدمت رسانی به شهروندان و در نهایت افزایش اتکا به منابع پایدار در لایحه بودجه تقویت شود تا بتوانیم پاسخگوی امید و اعتماد شهروندان تهرانی به لیست امید باشیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید