جلسه محمدمهدی تندگویان با نمایندگان برای بهبود وضعیت جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان ضمن اشاره به جلسه دیدار خود با نمایندگان مجلس بر اهمیت همیاری و هم فکری نمایندگان در خصوص بهبود وضعیت اشتغال، ازدواج و فراغت جوانان تاکید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد مهدی تندگویان ضمن انتشار عکسی از این دیدار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی گاه حضور منتخبین مردم در دوره های مختلف، همواره شاهد تلاش نمایندگان، بالاخص در راستای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود بوده است.
علاوه بر طرح مسائل کلان کشور، نظارت بر عملکرد دستگاه ها، قانونگذاری و تصمیم گیری در خصوص موضوعات استراتژیک کشور بر عهده این دستگاه مهم می‌باشد.
موضوع جوانان نیز در قالب یکی از مسائل مهم کشوری و با هدف بهبود وضعیت جوانان کشور چه در زمینه اشتغال چه ازدواج و چه فراغت، نیازمند همیاری و همفکری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.
در مدت حدود صد روز که بنده نیز در این حوزه مشغول به فعالیت شده ام، دیدار با چهل تن از نمایندگان محترم مجلس با موضوعیت جوانان محقق شد. به جد می‌توان گفت که علاقه و تلاش نمایندگان مجلس دهم در راستای پیشبرد اهداف و استراتژی های متناسب با بهبود شرایط در حوزه جوانان قابل تحسین است.
در این راستا مراتب تشکر و قدردانی را از زحمات منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی ارج نهاده و از نمایندگان دغدغه مند در حوزه جوانان صمیمانه سپاسگزارم.
امیدوارم با حمایت این دستگاه کشوری، زمینه همسویی و همدلی همه نهادهای مرتبط با عملکرد جوانان فراهم گردد و روز به روز شاهد تعالی جایگاه جوان در تمام لایه‌های اجتماعی کشور باشیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید