تداوم گرد و غبار در جنوب غرب کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به هوای آفتابی غالب نقاط کشور طی سه روز آینده از تداوم گرد و غبار در جنوب شرق کشور خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد وظیفه اظهار کرد: امروز در بخش‌هایی از خوزستان و بوشهر پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت که به‌تدریج از مقدار غبار در این مناطق کاسته می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: امروز در جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه، از بعدازظهر روز دوشنبه (۲۰ آذرماه) با تقویت جریان‌های شمالی در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و طی سه روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و روز یکشنبه تنگه هرمز مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: فردا آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این شهر بین ۱۱ و ۱ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین تهران در روز دوشنبه (۲۰ آذرماه)؛ صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار محلی در بعدازظهر وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید