دستگیری 260 موادفروش در 24 ساعت گذشته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲۶۰ توزیع کننده موادمخدر در عملیات شبانه پلیس پایتخت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ محمد بخشنده درجمع خبرنگاران درباره عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تهران گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته همکاران من در پلیس مواد مخدر عملیاتی گسترده را در ۷۰ نقطه انجام داده و در این عملیات‌ها ۲۶۰ توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.

وی  با ینکه ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز از مخفیگاه خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر کشف و ضبط شد، گفت: همچنین در علمیات شب گذشته باند بزرگ توزیع مواد مخدر صنعتی اعم از شیشه و گراس در غرب تهران منهدم شد.  اعضای این باند با استفاده از خودروهای مدل بالا و همچنین استفاده از شبکه های مجازی اقدام به فروش و توزیع انواع مواد مخدر صنعتی در محدوده شمال تهران کرده بودند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند ۹ نفر بودند که همگی دستگیر شدند، گفت: این باند یکی از مهمترین سرشاخه های شبکه ای در غرب تهران و محدوده شهران بود که  شناسایی و منهدم شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از مخفیگاه این افراد یک دستگاه "خودرو بی ام و "و یک کیلو ۲۰۰ گرم مخدر شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جا ساز شده بود،کشف و ضبط شد.


وی از رد رشوه 100 میلیونی متهم اصلی پرونده توسط مأموران پلیس خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده که قبلا نیز دارای سابقه بود در همان لحظات اولیه دستگیری اقدام به رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی به همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر کرده بود که رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی و مواد مخدر مکشوفه ضمیمه پرونده متهمان شد.

وی با بیان اینکه در میان متهمان دستگیر شده شب گذشته تعدادی خانم نیز شناسایی و دستگیر شده اند، افزود: این متهمان زن به صورت پوششی در باندهای توزیع مواد مخدر حضور داشتند و عمدتا نقش آنها گمراه کردن ماموران پلیس برای دستگیری و همچنین خریداران و متقاضیان مواد مخدر اعلام شده است.

بخشنده درپاسخ به سوالی درباره فعالیت مواد فروشان در فضای مجازی نیز گفت:  پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه پلیس فتای تهران فعالیت باندهای خرید و فروش مواد مخدر در سطح فضای مجازی را نیز رصد می کند و تلاش ما بر این است که علاوه بر کنترل خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در سطح شهر و همچنین پاتوق های شناسایی شده معتادان فضای فعالیت مواد فروشان نیز در حیطه فضای مجازی نیز ناامن کرده و با فروشندگان مجازی مواد مخدر برخورد جدی کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی تهران بزرگ با اعلام اینکه طرح های ضربتی مبارزه با خرده فروشان و دستگیری معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت موادفروشان اخبار و اطلاعات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند و مطمئن باشند قطعا اخبار و اطلاعات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و رصد می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید