هوای پایتخت سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا بر برقراری شرایط مطلوب کیفی هوا طی امروز دلالت می‌کند و انتظار می‌رود کیفیت هوای تهران در بیشتر مناطق شهر تا فردا در شرایط سالم باقی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین شهبازی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز است، اظهار کرد: امروز به‌تدریج بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

وی افزود: این شرایط فردا (۱۲ مهر) کمابیش ادامه دارد و برخی ساعات بعد ازظهر همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی-جنوب شرقی همراه با بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط پا برجا نیست، تصریح کرد: با کاهش میزان ناپایداری جوی در روز پنجشنبه (۱۳ مهر)، تنها در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود همچنین دما طی دو روز آینده به طور نسبی کاهش می‌یابد.

شهبازی در پایان گفت: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۶۸ در شرایط سالم قرار داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید