سردار رحیمی: برای تامین امنیت مراسم شام غریبان آمادگی ۱۰۰ درصدی داریم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس جهت تامین امنیت مراسم شام غریبان افزود: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در وضعیت امنیتی و انضباطی بی‌نظیری برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین رحیمی، گفت: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی طی ۴۸ ساعت گذشته در اوج آرامش، امنیت و نظم و انضباط با حضور گسترده هیات‌ها و دسته‌های عزاداری برگزار شده است.

وی افزود: تا پس از برگزاری نماز ظهر عاشورا، مراسم عزاداری حسینی در شرایطی برگزار شده است که به حمدالله هیچ موضوع خاصی نداشته‌ایم و این مراسم در وضعیت امنیتی و انضباطی بی‌نظیری برگزار شده است.

وی با اشاره به همکاری مناسب شهروندان و هیات‌های عزاداری با پلیس ادامه داد: پلیس طی سه روز گذشته در آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار داشته تا بتواند خدمات مناسبی به هیات‌های عزاداری ارائه کند. همکاران ما به عنوان پلیس افتخاری نیز به عنوان همیاران محرم در هیات‌ها و دسته‌های حسینی با پلیس همکاری داشته‌اند، لذا به لحاظ نظم و امنیت مراسم عزاداری امسال در وضعیت مطلوبی برگزار شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح روند برگزاری مراسم شام غریبان گفت: از ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز مجددا همه همکاران ما تا پایان مراسم شب شام غریبان در سطح شهر به صورت آماده باش حضور خواهند داشت و تا پایان این مراسم نیز همکاران من در آمادگی ۱۰۰ درصدی برای ارائه خدمات به شهروندان تهرانی قرار خواهند داشت. لذا تمام نقاط از پیش شناسایی شده در برگزاری مراسم شام غریبان تحت کنترل پلیس قرار خواهد داشت؛ به ویژه محل هیات‌های بزرگ و مهم که مراسم شام غریبان را برگزار می‌کنند، پلیس با جدیت در اطراف آنها کار خود را ادامه خواهد داد.

سردار رحیمی از همکاری و همراهی خوب شهروندان، هیات‌ها، مساجد و تکایا و همچنین دسته‌های عزاداری با پلیس قدردانی کرد و افزود: طی روزهای گذشته و در دهه اول محرم شاهد همکاری و همراهی همه شهروندان با پلیس بوده‌ایم که این همراهی جای قدردانی و تشکر دارد. امیدواریم خدمتی که توسط همکاران ما در پلیس در طول چند روز گذشته با حضور شبانه روزی آنها محقق شده، مورد قبول مردم و همچنین حضرت اباعبدالله حسین (ع) قرار گرفته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید