حمله مردی با چاقو به مسافران در ترمینال جنوب

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: مرد جوانی با استفاده از سلاح سرد(چاقو) و به دلایل نامشخص به سمت مسافران حاضر در پایانه جنوب تهران حمله و 3 نفر را مجروح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن عباسی افزود: حوالی ساعت 16 و 30 دقیقه حادثه چاقوکشی در پایانه جنوب به سامانه 115 اعلام و 3 تیم درمانی اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی فرد ضارب با دردست داشتن چاقو، ضمن حمله با حاضران، 3 مرد را در محوطه پایانه مجروح کرد. 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: عوامل اورژانس با حضور در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان حادثه را به بیمارستان های بهارلو و کاشانی انتقال دادند.

به گفته وی، وضعیت عمومی مصدومان این حادثه رضایت بخش است.

میزان نوشت: همچنین رئیس مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ دقایقی پیش از وقوع یک فقره درگیری در پایانه جنوب خبر داد و گفت: در این درگیری یک شهروند کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.


سرهنگ مراد مرادی در تشریح این خبر بیان داشت: حدود ساعت 17عصر امروز سه شنبه هفتم شهریورماه فردی به نام "الف.ف" 32 ساله که از صبح برای تهیه بلیط به پایانه جنوب مراجعه کرده و پس از ساعت ها موفق به تهیه نشده بود،با کارکنان یکی از تعاونی های این پایانه درگیر و با چاقو به آنان حمله ور می شود.

وی افزود:در این درگیری مرد مسافر سه نفر را مصدوم کرد که یکی از این سه نفر که مردی 40ساله بود به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان بهارلو منتقل که علی رغم تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ مرادی بیان داشت: به دنبال این درگیری و با حضور سریع و به موقع ماموران کلانتری ضارب دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید