جزئیاتی از درگیری خونین در لرستان

معاون استاندار لرستان گفت: نزاع و درگیری در روستای ملک آباد شهرستان الیگودرز سبب قتل ۵ نفر و زخمی شدن ۱۲ نفر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حبیب الله خجسته‌پور در رابطه با نزاع مرگبار شهرستان الیگودرز اظهارداشت: روز گذشته حدود ساعت 10:40 دقیقه درگیری در روستای ملک آباد شهرستان الیگودرز رخ می‌دهد که متأسفانه پنج نفر به قتل می‌رسند و 12 نفر زخمی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اکثرا افراد نسبت فامیلی دارند، افزود: زخمی‌های این اتفاق نیز در بیمارستان بستری اند و حسب گزارش‌های اولیه کسانی که مظنون در قتل هستند تحت نظر پلیس و در بازداشت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: روز گذشته به محض اطلاع از این اتفاق، با هماهنگی استاندار به شهرستان الیگودرز رفتیم و با حضور اعضای شورای تامین تمام جوانب کار را بررسی کردیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال دادیم این قضیه ادامه پیدا کند و نیاز به ظرفیت افراد متنفذ، روحانیت و ریش سفیدان باشد با حضور امام جمعه شهرستان جوانب کار بررسی توصیه‌های لازم انجام گرفت.

خجسته پور به قتل پنج مرد در این نزاع اشاره کرد و گفت: اکنون امنیت کاملی در منطقه برقرار است، جنازه ها نیز مراحل پزشکی قانونی را طی کرده‌اند و به احتمال زیاد تا امروز ظهر جهت تشییع تحویل خانواده‌ها شوند.

وی تصریح کرد: تا صبح امروز تعداد بازداشت شدگان هفت نفر بوده است اما تعدادی از مجروحان نیز به محض ترخیص به بازداشت شدگان اضافه می‌شوند اکنون نیز به نوعی در بیمارستان تحت کنترل هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اظهارداشت: روز گذشته در حضور اعضای شورای تامین یک برنامه‌ریزی انجام شد تا مراقبت لازم انجام و مراسم تشییع در کمال آرامش برگزار شود و در همین نقطه موضوع درگیری‌ها ختم شود.

وی افزود: برای ایجاد فضای صلح در منطقه با جمعی از بزرگان صحبت شد تا فضای هیجانی از منطقه خارج شود، افراد درگیر و مظنون به قتل در چنگال دستگاه قضا و عدالت هستند تا از طریق قانونی موضوع فیصله پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید