مرگ ۴ کارگر در پی ریزش چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: 4 مرد جوان حین حفر چاه در ساختمانی واقع در خیابان ولی عصر به دلیل ریزش دیواره به داخل چاه سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال ملکی گفت: وقوع این حادثه شامگاه جمعه(دیروز) به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان ولی عصر(عج) - کوچه اسدی اعزام شدند.

وی گفت: براساس بررسی های انجام شده این 4 نفر مشغول حفر چاه در طبقه منفی 3 یک ساختمان 3 طبقه با کاربری مسکونی و تجاری بودند که 3 طبقه فوقانی ساختمان مسکونی و طبقه منفی 3 آن نیز کاربری قهوه خانه داشته است.

ملکی با اشاره به اینکه ظاهرا قهوه خانه از چندی پیش تعطیل بوده گفت: 4 نفر از عوامل این قهوه خانه مشغول حفر چاهی به عمق حدود 8 متر دراین مکان بودند که بدلایل نامشخص به داخل چاه سقوط می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه هوای داخل چاه به واسطه وجود گازهای سمی بسیار آلوده بود، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات مناسب وارد چاه شدند و پس از 8 ساعت تلاش پیکر بیجان 4 جوان 21 تا 28 ساله را از داخل چاه خارج کردند.

وی گفت: عملیات امدادی نیروهای آتش نشان به دلیل کوچک بودن دهانه چاه بیش از 8 ساعت طول کشید و نیروهای امدادی(آتش نشان، اورژانس و پلیس) در نهایت ساعت 4 بامداد امروز پس از خارج کردن اجساد از داخل چاه، محل را ترک کردند.

به گفته ملکی، به احتمال زیاد این 4 نفر به دلیل سمی بودن هوای داخل چاه و استنشاق این گازهای سمی جان خود را از دست داده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید