تیزهوشی زن جوان راننده متجاوز را به دام انداخت

مرد مسافربر که پس از آزار مسافرش طلاهای او را سرقت کرده بود، با تیزهوشی قربانی‌اش دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، 10 خرداد امسال دختری جوان با حضور در کلانتری چیتگر از مردی آزارگر شکایت کرد.

او به افسر تحقیق گفت: برای رفتن به محل کارم، سوار خودروی پرایدی شدم. راننده مرا به محله خلوتی برد و اذیتم کرد. وقتی با او درگیر شدم مرا از خودرو بیرون انداخت و متواری شد. فقط توانستم با گوشی‌ام از پلاک خودرویش عکس بگیرم.

همزمان با شکایت دختر جوان، پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر، تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن متهم فراری آغاز شد. این در حالی بود که نشانی خانه متهم تغییر کرده بود. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که وی دیروز در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد.

شاکی پرونده و متهم جوان برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

شاکی با دیدن متهم او را به عنوان همان مرد شرور شناسایی کرد و به قاضی پرونده گفت: من در یک شرکت بازاریابی کالا در جاده مخصوص کار می‌‌کنم. هفته‌ای چند بار به شرکت می‌رفتم و سفارش مشتریان را ازآنها گرفته و برایشان ارسال می‌کردم. روزحادثه خیلی عجله داشتم. از میدان آزادی به قصد رفتن به شرکت سوار خودروی پرایدی شدم. من صندلی جلو بودم و مردی در صندلی عقب نشست.

وی افزود: راننده بعد از طی مسافتی و پیاده شدن مسافر صندلی عقب، شروع کرد به حرف زدن. هر چه گفتم نگهدار توجهی نکرد و بسرعت ادامه مسیر داد. او حتی بینی‌ام را که بر اثر شکستگی عمل کرده بودم، محکم فشار می‌داد که ترسیدم دوباره بینی‌ام بشکند.

شاکی ادامه داد: مرد شرور مرا اذیت کرد و کتکم زد. به زور عینک، دستبند طلا و ساعتم را گرفت و داخل خودرو انداخت. با او درگیر بودم که در خودرو باز شد و به بیرون پرت شدم. همان لحظه توانستم گوشی را به سمت خودرو بگیرم و از شماره پلاک آن عکس بگیرم.

وی افزود: با همکارانم تماس گرفتم و آنها به محل حادثه که منطقه‌ای بیابانی بود، آمدند و نجاتم دادند. بعد به کلانتری رفتم و شکایت کردم.

در ادامه مرد شرور به قاضی پرونده گفت: من در یک شرکت کار می‌کنم. متاهل هستم. فرزند دومم بزودی به دنیا می‌آید. آن روز وقتی مرد مسافر پیاده شد، وسوسه شدم و دختر جوان را کتک زدم و اذیتش کردم.

وی افزود: زمانی که با من درگیر بود، در باز شد و او از خودرو بیرون افتاد. همان موقع عکس پلاک خودرو را گرفت. ترسیدم، همان‌جا رهایش کردم و بسرعت دور شدم. فکر نمی‌کردم او از من شکایت کند و به دردسر بیفتم. اشتباه کردم و تقاضای بخشش دارم. همسر باردارم اگر متوجه ماجرا شود، زندگی‌ام را از دست می‌دهم.

در این مرحله برای متهم به اتهام ضرب و جرح عمدی و مزاحمت نسبت به شاکی پرونده قرار قانونی صادر و او روانه بازداشتگاه پلیس شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید