مرگ جوان اصفهانی در زاینده‌رود به دلیل اعلام دیرهنگام به آتش نشانی/ عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: جوانی که پیش از ظهر امروز با دو تن از دوستانش در رودخانه زاینده رود شنا می کرد به دلیل غرق شدن جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد شریعتی با اشاره به حادثه غرق‌شدگی جوانی در رودخانه زاینده رود و در محدوده ناژوان اظهار داشت: این حادثه حدود ۱۲ و ۳۰ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی غواصی از دو ایستگاه هشت و یک سازمان آتش نشانی در بازه زمانی کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند، ابراز داشت: پس از پیدا کردن این جوان، وی را به خارج از آب منتقل کردند که متاسفانه علی رغم اجرای عملیات احیای قلب توسط تیم اورژانس این جوان به دلیل خفگی جان خود را از دست داد.

 

سخنگوی سزمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اعلام دیرهنگام این حادثه به سازمان آتش نشانی یکی از دلایل فوت این جوان بوده است، افزود: پس از حدود ۴۰ دقیقه از غرق شدگی حادثه به سازمان آتش نشانی گزارش شد و جوان مذکور به دلیل قطع تنفس و پر شدن ریه ها از آب جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه کاهش جریان آب در رودخانه به منزله بی خطر بودن آن نیست، اضافه کرد: این جوان به همراه دو دوست دیگری نسبت به شنا در رودخانه اقدام کرده بود که با گیر افتادن در نقطه عمیق رودخانه و عدم امداد رسانی مناسب در موعد مقرر جان خود را از دست داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید