گزارش های بدهی که از سوی شهرداری ارائه شود قابل استناد است

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخباری که از بدهی‌های شهرداری در فضای مجازی گفته می‌شود قابل اعتماد نیست و مرجع اصلی گزارش شهرداری تهران خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی چمران در سیصد و پنجاه و  یکمین جلسه شورا با اشاره به حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته گفت: در این حادثه عده ای از تروریست ها که نام خدا را بر خود گذاشته اند مردم بی گناه را در خانه ملت به شهادت رساندند . گرچه نتوانستند اهداف پلید خود را محقق سازند؛ اما حادثه ای که به وجود آمد مردم دنیا آن را تقبیح کردند، جز کشورهایی همچون آمریکا ، اسراییل و آل سعود که خود پایه گزاران این گروه های کثیف و نجس بودند.

چمران ادامه داد : با این وجود و به رغم همه اقدامات این افراد پلید ، کشور ایران توانسته در میان همه تلاطم ها به لطف الهی و تلاش مسئولان امنیتی و اطلاعاتی، خود را در جایگاه امنی نگاه دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما این حادثه را تقبیح می کنیم و اعلام می داریم ، اجازه نخواهیم داد سرزمین ما جولان گاه این جنایت پیشگان شود، به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد و گفت: امیدواریم همه بتوانیم به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی تمامی تلاش خود را در برابر استعمار و استکبار به کار گیریم.

همچنین وی با اشاره به افتتاح خط 7 مترو تهران گفت: توسعه مترو از کارهای ارزشمند شهرداری بوده و ما از کارگر ساده تا شهردار تهران تشکر می‌کنیم که چنین کار بزرگی را به انجام رساندند. امیدواریم ادامه توسعه مترو نیز با همین روند محقق شود.

بر اساس گزارش سایت شورای شهر تهران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود شایعات بسیار در خصوص بدهی‌های شهرداری گفت: اخبار و شایعاتی که در فضای مجازی پیرامون این موضوع گفته می شود قابل اعتماد نیست و تنها مرجع قابل اعتماد گزارش مالی شهرداری خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید