پیش بینی آسمان آفتابی/ وزش باد شدید در شرق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی سه روز آینده درغالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی پیش بینی می شود، از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد وظیفه  اظهار کرد: امروز درمناطقی از شرق و جنوب شرق کشور بویژه در زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید وگرد وخاک پیش بینی می‌شود که بتدریج از شدت وزش باد دراین منطقه کاسته می شود.

وی با بیان اینکه از بعد ازظهر امروز در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده یا رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست، گفت: روزهای پنج شنبه وجمعه (۱۸ و ۱۹ خردادماه) در مناطقی از ارتفاعات سمنان، ارتفاعات جنوبی گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و در بعد ازظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز پنجشنبه در برخی نقاط جنوب غرب وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست، تصریح کرد: روزجمعه سواحل دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان پایتخت روز پنج‌شنبه صاف، اوایل شب همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه صاف، گاهی اوقات همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید