تبریک چمران به رییس‌جمهور و منتخبین شورای پنجم تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به رییس جمهور و منتخبین شورای پنجم اظهار کرد: حضور مقتدرانه ملت و شهروندان تهرانی جای تقدیر و سپاس فراوان دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی چمران در ابتدای سیصد و چهل و ششمین جلسه شورا افزود: شورای چهارم این آمادگی را دارد که همچون سنوات گذشته تجربیاتش را به منتخبین جدید انتقال دهد.

وی خطاب به احمد مسجد جامعی و محمد سالاری گفت: شما وظیفه مهمی در انتقال تجربیات و فراهم نمودن شرایط برای برگزاری جلسات انتقال تجربه در شورا بر عهده دارید.

احمد مسجد جامعی با تایید سخنان چمران یادآور شد: نمونه این جلسات را در انتقال تجربه از سومین دوره شورا به دوره چهارم داشتیم و از این پیشنهاد استقبال خواهیم کرد.

در ادامه جلسه مهدی چمران با اشاره به بازخوانی تاریخ ایام هفته به روز ملی جمعیت اشاره داشت و افزود: جمعیت جوان کشور از مرز جوانی عبور کرده است که باید شرایط بهره مندی از امکانات برای این مهم فراهم شود . همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و علما سیاست هایی نیز برای بازسازی جمعیت جوان کشور تدبیر شود.

وی همچنین به روز بهره وری اشاره داشت و افزود: متاسفانه با وجودی که در آموزه های ادبی و دینی‌مان بار ها و بارها به بهینه مصرف کردن سفارش شده ایم و معتقدیم که اسراف حرام است اما در مصارفمان حد اعتدال را رعایت نمی کنیم.

بنا بر اعلام سایت شورای شهر، چمران یادآور شد: این در حالی است که در بسیاری موارد مصرفمان از حد استانداردها نیز فراتر میرود. در مصرف نان، آب و انرژی بالاترین سرانه را داریم که باید برای برون رفت از این فضا فرهنگ بهینه مصرف کردن را جابیاندازیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید