رایزنی با دولت برای پرداخت بدهی شهرداری

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به پایان فعالیت شورای چهارم، بنا داریم جلسه‌ای را با مدیران دولتی و شهرداری جهت تعیین تکلیف بدهی های این دو مجموعه برگزار کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسماعیل دوستی با اشاره به اینکه هنوز بدهی‌های دولت در خصوص حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو به شهرداری داده نشده، اظهار داشت: بنا داریم جلسه‌ای را با حضور مدیران شهری و مسئولان دولتی برگزار کنیم.

وی با اشاره به پایان فعالیت شورای چهارم بیان کرد: در این زمینه برنامه‌ای صورت گرفته تا در یک زمان مناسب، جلسه‌ای با مسئولان دولتی برگزار شود تا بدهی‌های دولت در خصوص مترو پرداخت شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اگر دولت بدهی‌های خود را به شهرداری به بخش مترو پرداخت کند، گام‌های مؤثری بر توسعه حمل و نقل برداشته خواهد افزود: در تلاش هستیم تا در این زمینه، اتفاقات خوبی صورت بگیرد و حتی دولت بدهی‌های خود را در زمان‌بندی‌های مشخص پرداخت کند.

دوستی با تأکید بر اینکه باید به گونه‌ای عمل کرد که شهردار بعدی مقروض نباشد تصریح کرد: امیدواریم با توجه به هماهنگی‌هایی که بین دولت وشهرداری به وجود آمده است، دولت بدهی‌های خود را پرداخت کند.

وی همچنین به احداث ایستگاه‌های جدید مترو در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این اقدام می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات شهر را در حوزه حمل و نقل مرتفع سازد.

 

دیدگاه تان را بنویسید