چمران: هیات نظارت بر انتخابات شوراها بدون توجه به مسائل سیاسی عمل کند

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر حساسیت کار هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت: امیدواریم هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات که از نمایندگان هستند، بدون توجه به رقیب و سایر مسائل، خداوند را شاهد و ناظر بر قضاوت‌های خود قرار دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی چمران در سی و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که در محل برج میلاد تهران برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: کسانی که به عنوان منتخب مردم در شوراها انتخاب می‌شوند باید بتوانند مشکلات مردم را مرتفع کنند. بی تردید در این مسیر باید افراد مشکلات مردم را شناسایی و در جهت حل آنها گام‌های موثری بردارند.

وی افزود: هر فردی که بتواند مشکلات مردم را حل کند به خداوند نزدیک‌تر است و در همین زمینه روایات و احادیث فراوانی وجود دارد که فردی که مشکلات مردم را حل کند، قطعا ثواب زیادی برای او نوشته خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: شوراهای اجرایی و نظارت بر انتخابات بتوانند به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند و بدون توجه به رقیب و سایر مسائل خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانند و در قضاوت‌های خود خداوند را مد نظر قرار دهند و به این نکته توجه داشته باشند که روزگاری افراد دیگری در خصوص آنها قضاوت خواهند کرد.

رئیس عالی شورای استان‌ها با اشاره به حضور گسترده مردم در زمان ثبت نام انتخابات شوراها گفت: در این ایام شاهد حضور گسترده مردم بودیم؛ درحالیکه باز هم روستاییان برای حضور در انتخابات استقبال شایانی نکردند که البته دلیل این مسئله نیز مشخص است.

وی ادامه داد: یک روستایی از یک امام جماعت خالص‌تر کار می‌کند؛ چرا که پولی دریافت نمی‌کند و حتی از جیب خود نیز در مسیر ارائه خدمت هزینه می‌کند. بی‌تردید اگر کار برای خداوند باشد ارزش بسیاری دارد.

وی تاکید کرد: در هنگام ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد استقبال خوبی در شهرها و کلانشهرها بودیم، امیدواریم در پی این استقبال شایسته مردم، ان‌شاالله در انتخابات آتی شایسته‌ترین و خالص‌ترین افراد برای شوراها انتخاب شوند.

وی در بخش دیگری از این جلسه به ۲۰ فروردین ماه که به نام روز هسته‌ای نامگذاری شده، اشاره کرد و افزود: قطعا امروز ایران اسلامی در مسیر هسته‌ای کار بزرگی انجام داده است. کاری که دشمنان تصور نمی‌کردند، محقق شود به شکلی که ما از غنی سازی سه الی چهار درصد به ۲۰ درصد رسیدیم. این موضوع آنقدر برای دشمنان سخت بود که دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند.

چمران تاکید کرد: قطعا دشمنان کور خواندند؛ چرا که دانش هسته‌ای بین اساتید ما جا باز کرده و هر روز فراگیرتر می‌شود.

وی همچنین به سالروز شهادت مرتضی آوینی و نامگذاری روز هنر اشاره کرد و افزود: ۲۱ فروردین ماه نیز سالروز شهادت علی صیاد شیرازی و همچنین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. مجموعه‌ای که با هدف ارائه خدمت و رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفین توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید