تصادف در بزرگراه آزادگان

تصادف وحشتناک دو خودروی سواری در بزرگراه آزادگان ۵ نفر از سرنشینان هر دو خودرو را راهی بیمارستان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران ساعت ۲۳:۴۱ شب گذشته خود را به بزرگراه آزادگان (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل شهید شوشتری رساندند.

رئیس ایستگاه ۱۰۴ آتش‌نشانی دربارهٔ این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک سرنشین و یک دستگاه خودرو سواری تندر با چهار نفر سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کردند وسپس در کنار بزرگراه ازحرکت بازایستادند.

امیرعباس سرافرازی با اشاره به گرفتار شدن راننده جوان خودرو پراید در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه، افزود: نیروهای آتش‌نشانی به سرعت علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و پس از قطع جریان برق هر دو خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول بریدن بدنه خودرو سواری پراید و امدادرسانی به مرد جوان شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی، مرد جوان که دچار مصدومیت شده بود را از داخل اتاقک سواری خارج کردند و او را به همراه چهار نفر سرنشینان مصدوم خودرو تندر شامل دو نفر خانم جوان و دو کودک ۳ و ۵ ساله، تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی گفت: نیروهای آتش‌نشانی بعداز انجام عملیات امدادرسانی به سرنشینان آسیب دیده، هر دو خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و همچنین نشتی بنزین هر دو وسیله نقلیه را برطرف کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید