بارش در استان های آذربایجان غربی و شرقی / ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران ـ کرج

پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، در محورهای اهر ـ تبریز و تبریز - آذر شهر در استان آذربایجان شرقی و محورهای پیرانشهر -سردشت و پیرانشهر- تمرچین در استان آذربایجان غربی بارش باران و در محور مهاباد ـ سردشت در همین استان پدیده مه گرفتگی وجود دارد که باعث کاهش دید شده و احتیاط بیشتر رانندگان را می طلبد.

بر اساس این گزارش، باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین (از محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) ترافیک نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

همچنین محورهای شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، پونل -خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی مسدود است و نیز محور شیراز - جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی مسدود هستند.

این گزارش می افزاید: محور استهبان- نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه و محور سرو آباد- پاوه در استان های کرمانشاه و کردستان به علت عدم ایمنی کافی مسدود هستند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید