کیفرخواست عامل قتل عام خانوادگی در کرمان صادر شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور کیفرخواست پرونده قتل عام هولناک خانوادگی در شهرستان فهرج خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یدالله موحد از صدور کیفرخواست پرونده قتل عام هولناک خانوادگی در شهرستان فهرج خبر داد.

وی در تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد شهرستان فهرج گفت: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفرخواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اعلام کرد: متهم در ساعت 10:46صبح 5دی ماه به اتهام ده فقره قتل عمدی و چهار فقره ایراد صدمه بدنی عمدی با اسلحه کلاشینکف در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

موحد افزود: بلافاصله با دستگیری متهم متواری، نامبرده در دادسرای عمومی وانقلاب ایرانشهر تفهیم اتهام شد که در همان اظهارات اولیه قتل عمد را قبول کرده است و سپس متهم تحت الحفظ به کرمان اعزام شد.

وی گفت: نیابت اولیه توسط رئیس حوزه قضائی فهرج به جانشینی بازپرس به کرمان ارسال و متهم مورد بازجویی قرار می گیرد که اتهام قتل عمد و ایراد صدمه بدنی عمدی و حمل ونگهداری سلاح به وی تفهیم و اتهامات را قبول می‌کند.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان بیان کرد: متهم جهت رسیدگی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی که نتیجه کمیسیون اشعار می‌دارد که علائمی دال بر اختلال روانپزشکی در نامبرده مشاهده نشد.

وی در پایان اعلام کرد: پرونده پس از صدور قرار جلب به دادرسی با موافقت دادستان کرمان همراه با کیفرخواست جهت تعیین مجازات به شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان ارسال شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید