کشف 2 میلیون عدد ماده محترقه در غرب تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از 2 میلیون و 200 هزار عدد انواع مواد محترقه در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار محسن خانچرلی درباره تدابیر پلیس غرب استان تهران برای چهارشنبه سوری اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم برای برگزاری این مراسم در شهرستان‌های غرب استان تهران انجام شده و ماموران پلیس در نقاط مختلف حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مناطق پر خطر شناسایی و نسبت به رصد این مناطق اقدام شده است گفت: خوشبختانه به نظر می‌رسد که امسال به نسبت سال گذشته وضعیت بهتری داشته باشیم. کشفیات ما نیز در این حوزه افزایش یافته و در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری ماموران پلیس غرب استان تهران بیش از دو میلیون و 220 هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: با کشف این مواد محترقه به عبارتی می‌توان گفت که پلیس از وقوع دو میلیون و 220 هزار انفجار و صدای گوش خراش جلوگیری کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه نیروی کافی برای چارشنبه سوری پیش بینی شده است گفت: در این شب ماموران ما جستجوی محسوس و نامحسوس در معابر را خواهند داشت. همچنین هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی نیز انجام شده و با متخلفان برخورد جدی انجام خواهد شد.

خانچرلی با تاکید بر اینکه رویکرد پلیس در چهارشنبه سوری محله محور است ، گفت: توصیه پلیس این است که این مراسم در کنار خانواده‌ها و در محله‌ها برگزار شود. پلیس وظیفه‌اش تامین امنیت مردم است و در همین راستا به هیچ عنوان اجازه خطرآفرینی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را نخواهد داد.

وی اضافه کرد: متخلفانی که در این شب از سوی پلیس دستگیر و خودروی‌شان توقیف می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس بوده و خودروی شان نیز تا پایان تعطیلات در توقیف خواهد بود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران پیش بینی کرد که امسال شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته وجود داشته باشد و گفت: تا کنون نیز موردی از مصدوم و فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در حوزه استحفاظی غرب استان تهران گزارش نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید