تاکید حافظی بر ارائه گزارش از عملکرد صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از شهرداری خواست تا در ابتدای سال 96 گزارشی از وضعیت دارائی، سرمایه گذاری و نحوه توزیع سود صندوق ذخیره کارکنان شهرداری در میان پرسنل به شورای شهر ارائه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، درباره صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، اظهار کرد: ماهانه سه درصد از حقوق پرسنل شهرداری تهران با وجود تمام گرفتاری های مالی آنان، کسر و به حساب صندوق ذخیره کارکنان شهرداری واریز می شود همچنین شهرداری نیز در راستای حمایت از پرسنل 3 درصد از منابع عمومی را به این صندوق واریز می کند.
وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از عملکرد صندوق ذخیره کارکنان شهرداری به شورا ارائه نشده است، تصریح کرد: از شهرداری می خواهیم تا گزارشی کامل شامل میزان واریزی سهم تجمیعی پرسنل و شهرداری، دارائی ها، سرمایه گذاری ها و سود حاصل از سرمایه گذاری ها از بدو تاسیس صندوق تاکنون، نحوه تخصیص و توزیع سود بین پرسنل را در اولین جلسه سال 96 به شورای شهر تهران ارائه دهد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه از حقوق مسلم پرسنل است تا اطلاعاتی نسبت به عملکرد صندوق داشته باشند، اعلام کرد: کارکنان اصلی ترین سرمایه های هر سازمان و نهادی محسوب می شوند که قطعا در شهرداری تهران نیز چنین حکمی صادق است. 
حافظی همچنین تصریح کرد: با وجود اینکه تصمیم گیری در شورای شهر مبتنی بر خردجمعی است لکن تک تک اعضا نیز در قبال تصمیماتی که می گیرند در نزد خداوند پاسخگو هستند، تصمیم جمعی هیچ وقت نمی تواند باعث مصونیت هر عضو در برابر تصمیماتش باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید