بازداشت مردی که عکس‌های خصوصی برادر و زن برادرش را منتشر می‌کرد

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری شخصی که با سرقت گوشی همسر برادر خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه‌های اجتماعی و سوءاستفاده از اطلاعات موجود وی کرده بود، خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ علی کریمی گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد پس از سرقت تلفن همراه وی، متاسفانه شخص ناشناسی در حال استفاده از اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی نصب شده روی گوشی است و با ارسال پیام‌های غیراخلاقی به مخاطبان، سبب بدنام کردن وی در بین اقوام و دوستان شده است، لذا رسیدگی به پرونده در دست کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: ماموران با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات لازم، فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی، متهم را که برادر شوهر شاکیه بود، دستگیر و به این پلیس منتقل کردند.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی اقرار کرده است، از هموطنان خواست حتماً روی گوشی و شبکه های اجتماعی خود رمز ایمن قرار داده و این رمز را در اختیار افراد غیر به هیچ عنوان قرار ندهند، همچنین در صورت مواجهه یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید