کاهش نسبی دما در شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور در اواخر وقت امروز، از کاهش نسبی دما در نیمه شرقی کشور خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احد وظیفه اظهار کرد: براساس  تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، امروز سامانه بارشی در بخش‌هایی از مرکز، شرق و ارتفاعات جنوب شرق فعال بوده و سبب بارش پراکنده باران و برف در این مناطق خواهد شد که در جنوب شرق کشور با وزش باد نیز همراه است.

وی افزود: این سامانه به تدریج تا اواخر وقت امروز از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود و به دنبال آن کاهش نسبی دما در نیمه شرقی کشور دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با سکون نسبی هوا پیش‌بینی می‌شود و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با انباشت آلاینده‌های جوی همراه خواهد بود همچنین روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت جوی کشور در روزهای آینده اظهارکرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه 28 دی، صاف، همراه با غبار محلی، در اواخر وقت افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 8 و صفر درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 29 دی، کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای 8 و 1 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید