امروز رخ داد

مرگ و گازگرفتگی خانواده ای در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک زن و مسمومیت دو پسرش در پی استنشاق گاز سمی منوکسید کربن خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدجلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: وقوع حادثه گاز گرفتگی در ساعت 2:58 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 92 را به محل حادثه واقع در خاک سفید، خیابان تختی اعزام کرد.


وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حادثه در یک واحد 40 متری در طبقه سوم ساختمانی سه طبقه رخ داده و نشت گاز مونوکسیدکربن در فضای خانه سبب شده تا همسایه ها موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع بدهند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حضور آتش نشانان در این واحد مسکونی گفت: آتش‌نشانان با ورود به خانه با جسم بی‌حال زنی شصت ساله و پسران 30 و 32ساله‌اش مواجه شدند که بلافاصله آنها را به فضای باز منتقل کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.


ملکی با بیان اینکه این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس با بررسی علائم حیاتی اعلام کردند که مادر این خانواده در این حادثه جان خودش را از دست داده است و پسران وی نیز که دچار مسمومیت شده بودند، به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی علت این حادثه را استفاده از دودکش مشترک برای آبگرمکن دیواری و هود آشپزخانه و عدم نصب دودکش و کلاهک مناسب برای بخاری و آبگرمکن دیواری اعلام کرد و گفت: آتش نشانان درساعت 4:15 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید