گذشت دو هفته از گم شدن دختر 8 ساله افغانی

دو هفته از گم‌شدن فاطمه شریفی دختر ۸ ساله افغانستانی می‌گذرد و تا این لحظه هیچ ردی از او پیدا نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از گم‌شدن فاطمه ۸ ساله حالا دو هفته می‌گذرد و هیچ ردی هم از او پیدا نشده است. صبح ۱۳ اردیبهشت وقتی مادر و برادرش خواب بوده‌اند از خانه بیرون زده و رفته است. 

فاطمه پیش از این، ۳ بار دیگر به دلایل مختلف از خانه بیرون رفته و هر بار بعد از چند ساعت پیدا شده است. این‌بار اما ۱۳ روز می‌گذرد و ردی از او نیست. پدرش گفته است: «۳ بار از خانه بیرون رفت که زود پیدایش کردیم. من همیشه خودم فاطمه را به مدرسه می‌بردم و دنبالش می‌رفتم و از آنجایی که راحت نبودم بروم دم در مدرسه دنبالش (به‌خاطر اینکه همه مادرها کنار مدرسه جمع می‌شدند و نمی‌خواستم مزاحمشان شوم) سر کوچه می‌ایستادم تا بیاید و فاطمه هم یاد گرفته بود و هیچ مشکلی نداشتیم؛ اما یک روز این مسیر را به اشتباه برعکس رفته بود. فاطمه به یک سوپر مارکت رفته بود و تخم‌مرغ شانسی خریده بود و وقتی فروشنده فهمیده بود پول ندارد و لباس مدرسه تنش است، حدس زده بود که گم شده باشد. بنده خدا تخم‌مرغ شانسی و بیسکوییت را به او داده بود و به مدرسه رسانده بودش.

یک بار دیگر هم در زمستان بود حول و حوش ساعت ۶ عصر که من رفتم دنبال پسرم تا او را از مهدکودک بیاورم و حواسم نبود در را هم قفل نکردم. انگار پشت سر من راه افتاده بود و گم شده بود. همسرم هم خانه نبود و وقتی برگشتم دیدم در خانه باز است. به پلیس خبر دادیم و بعد از ۳، ۴ ساعت مامورین مترو خبر دادند که آنجاست. بار سوم هم ساعت ده شب بود که در حضور ما یواشکی از خانه رفته بود بیرون و به پارک رفته بود؛ یکی دو ساعت بعد به ما زنگ زدند که دخترت در کلانتری است و بعد فهمیدیم به پارک رفته بوده و یک پلیس او را دیده و فاطمه به او گفته بوده گم شدم.»

دیدگاه تان را بنویسید