علت تشدید آتش سوزی بازار تبریز

شهردار تبریز گفت: بدون شک باید به فکر توسعه کمی و کیفی تجهیزات آتش نشانی باشیم اما در اطفای آتش سوزی شب گذشته به هیچ وجه با کمبود امکانات مواجه نشدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایرج شهین باهر از به کارگیری تمام ماشین آلات ۲۳ ایستگاه آتش نشانی تبریز برای اطفا حریق در بازار تبریز خبر داد و گفت: آتش نشانان توانستند با شیر برداشت‌هایی که طی دو سال گذشته شهرداری تبریز در سطح بازار تبریز نصب کرده، روند اطفای حریق را سرعت ببخشند.

شهردار تبریز با قدردانی از آتش نشانان، نیروهای امدادی و مسئولان ارگان‌های مختلف که در محل حادثه حضور یافته بودند، خاطرنشان کرد: شب گذشته جلوه‌ای از اتحاد و همدلی اقشار مختلف جامعه محقق شد و با لطف خداوند متعال توانستیم در کمترین زمان ممکن عملیات اطفا حریق را به پایان برسانیم و از تسری آتش به بخش‌های دیگر بازار جلوگیری کنیم.

 

وی با یادآوری اینکه اطفای آتش سوزی ۱۰ سال پیش سرای ایکی قاپولی لار، دو روز طول کشیده بود، گفت: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت خسارات آتش سوزی شب گذشته را برآورد و اعلام کنیم.

 

شهین باهر با تقدیر از فعالیت اثربخش آتش نشانان، اعلام کرد: آتش نشانان جانانه فعالیت کردند و توانستند در کمترین زمان آتش را خاموش کنند هرچند حضور مغازه داران و دیگر افراد در راسته‌ها و دالان‌های بازار و توقف خودروها در خیابان دارایی و خیابان‌های منتهی به بازار روند امدادرسانی را با مشکلاتی مواجه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش‌تر مغازه‌های آسیب دیده، مغازه‌های لباس فروشی یا لوازم بهداشتی بودند، افزود: همین موضوع باعث تشدید آتش سوزی شد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید