غرق شدن یک فرد در رودخانه قم

سخنگوی اورژانس قم گفت: خروش رودخانه در قم و بی احتیاطی توسط یک فرد غیر بومی، جان او را گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی فراهانی در خصوص حادثه غرق شدگی فردی درقاهان، روستای بنابران عنوان کرد: متاسفانه علی رغم همه توصیه ها و هشدارها، خروش رودخانه در قم و بی احتیاطی یک فرد غیر بومی، جان وی را گرفت.

سخنگوی اورژانس قم افزود: با وجود حضور بالگرد اورژانس و آمبولانس اورژانس، امکان انجام اقدام درمانی برای فرد غرق شده نبود و سیل موجب فوت این فرد شد.

وی اظهار کرد: جسد این فرد که به دلیل نزدیک شدن به رودخانه درون آب افتاده بود توسط نیروهای مردمی و بالگرد اورژانس از آب گرفته شد.

فراهانی در خصوص اقدامات انجام شده توسط اورژانس قم در روز طبیعت نیز توضیح داد: از ساعت ۸ صبح تا ۲۲، اورژانس ۱۱۵ و نیروها و آمبولانس در ۲۲ نقطه از تفرجگاهها- پارکها- بوستانها ونیز بخشهای استان بویژه بخش کهک و دستجرد و سلفچگان مستقر شدند.

وی گفت: علاوه بر ارائه خدمات اورژانس درسطح شهر به بیماران داخلی و قلبی و تصادفات درون شهری، شاهد گزارشاتی از حوادث جاده ای نیز بودیم. تعداد ۱۱ تصادف درجاده و بخشهای استان با ۲۲ مجروح گزارش شد که در این راستا ۱۶ مجروح به بیمارستان منتقل و۶ مجروح به صورت سرپایی درمان شدند.

وی بیان کرد: روز  گذشته بالگرد اورژانس نیز روز سختی داشت و با توجه به هماهنگی های لازم از صبح در بخش کهک و سلفچگان استقرار یافت و به انجام ماموریت پرداخت.

فراهانی عنوان کرد: در ماموریت اول در حدود ساعت ۱۴:۰۰ اعزام بالگرد جهت گزارش غرق شدگی به بخش قاهان صورت گرفت و در دومین ماموریت نیز به واسطه تصادف چند دستگاه خودرو، بالگرد به سلفچگان اعزام شد. این تصادف در محور سلفچگان اتفاق افتاد که ۴ مجروح بدحال به همراه داشت و جهت انتقال مجروحان و کمک به بازگشایی سریعتر ترافیک بالگرد در اسرع وقت اعزام شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید