به گزارش ایرنا ، سید حسین نقوی حسینی روز دوشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام تمام توان خود را به کار بسته اند تا ملت را خسته کرده و از راهی که رفته اند پشیمان کنند.
وی افزود: در چنین شرایطی که دشمن انسجام خود را برای مقابله با ایران اسلامی حفظ کرده است، تمامی دلسوازن نظام با هر گونه تفکر و سلیقه سیاسی باید به دنبال منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور بوده و با اتحاد و همدلی بر مشکلات فائق آیند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درحوزه انتخابیه شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک به منظور دسترسی آسان مردم به نماینده، شش دفتر نمایندگی دایر شده تا کارها با همکاری متقابل دستگاه های اداری در جهت رفع مشکلات مردم پیش رود.
نقوی افزود: دفاتر نماینده شهرستان آمادگی خود را برای همکاری متقابل با مجموعه فرمانداری اعلام می دارد تا در سایه همکاری، مشکلات منطقه برطرف و شاهد رشد و توسعه شهرستان ورامین باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: شهرستان ورامین با قیام خونین 15 خرداد سال 42 خود، افتخاری برای نظام است و کار کردن برای مردم این دیار به عنوان مسئول فرصت مغتنمی است که باید از آن به منظور رفع مشکلات جامعه استفاده کرد.
حسین کاغذلو افزود: واقعیت اداره امور یک منطقه این است که نمی توان کارها را به تنهایی انجام داد، ورامین از ظرفیت و پتانسیل های بالقوه ای برخوردار است که با استفاده از آن می توان بسیاری از مسائل و مشکلات را برطرف کرد.
وی تصریح کرد: پست و مقام رفتنی است و این ورامین است که می ماند، امروز باید تمامی گروه ها، افراد صاحب نفوذ و اندیشمندان شهرستان دست به دست هم داده و موانع را از مسیر توسعه و پیشرفت بردارند.
وی با اشاره به این که فرمانداری مأمن تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی است افزود: باید تلاش کرد تا فارغ از تفکرات سیاسی، همه گروه ها برای کمک به شهرستان جذب شوند تا با حرکت حول محور نقاط مشترک، شاهد پیشرفت شهرستان ورامین باشیم.
ورامین با 300 هزار جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.