به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهدی یوسفی جمارانی، روز دوشنبه در حاشیه تجلیل از 4 بانو نویسنده شهرستان فیروزکوه، در خصوص وظایف و اهداف دولت در قبال بانوان افزود: توانمندسازی بانوان توسط ادارات بالاخص ادارات فرهنگ، پس از آگاهی بخشی بسیار حائز اهمیت است؛ مهارت افراد باید شناسایی و در جهت رشد استعدادها تلاش شود.
وی همچنین گفت: حمایت های مالی و قانونی دولت، از بانوان می تواند در پیشرفت آنها در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشد.
یوسفی جمارانی اظهار داشت: با توجه به اینکه بانوان بخشی از جامعه را تشکیل می دهند و بر قسمت دیگر جامعه تاثیرگذار هستند، نقش قابل توجهی دارند؛ چرا که بانوان، نقش ویژه مادری که از مهم ترین امور خانواده است را بر عهده دارند، که ساختارهای شخصیتی و اخلاقی جامعه بر پایه این ستون استوار است.
این مقام مسئول تاکید کرد: پس از انقلاب اسلامی، نقش بانوان در عرصه اجتماعی متبلور شده است و جایگاه زنان روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، چرا که امروزه خصوصآ در دولت تدبیر و امید این شرایط فراهم شده است تا شاهد مدیران خانم بسیار کارآمد در سطح جامعه باشیم.
فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: عملکرد بانوانی که در حوزه اجتماعی فعالیت دارند، می تواند کمک شایانی در جهت تغییر نگرش جامعه به جایگاه و تاثیر بانوان داشته باشد.
به گزارش ایرنا؛ در این مراسم از فاطمه سیر، شهرزاد سراج، مهستی جوادزاده، صدیقه شاه حسینی که در زمینه های دانشگاهی، کودک، هنری، ادبی و مذهبی اقدام به نویسندگی و نشر کتاب کرده اند، تقدیر به عمل آمد.
شهرستان فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت، در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.