کامبیز رنجبر عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق ماده 27قانون(بی او تی)، 5 مجموعه ورزشی با همکاری بخش خصوصی در حال تکمیل شدن است.
وی ادامه داد: همچنین طبق ماده 88 قانون (واگذاری به بخش خصوصی)، امسال 23 مجموعه تحت اختیار این نهاد به مدت یکسال به بخش خصوصی واگذار شد که 2میلیارد و 500 میلیون تومان به خزانه دولت واریز شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران به طرح ضربتی بازدید از مجموعه های ورزشی این حوزه اشاره کرد گفت: 109 بازدید از منطقه 18 تهران انجام شد که 10مجموعه ورزشی به علت عرضه مکمل های غیر مجاز، نبود مجوز فعالیت و فعالیت برخی رشته های غیرمجاز پلمپ شدند.
رنجبر خاطر نشان کرد: پرونده این باشگاههای ورزشی متخلف در حال حاضر تکمیل و برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی و پلیس امنیت قرار گرفت.
وی همچنین به وضعیت مجموعه ورزشی مرغوبکار تهران که در اختیار باشگاه استقلال تهران است اشاره کرد و گفت: مالکیت این باشگاه در اختیار وزارت ورزش قرار خواهد گرفت تا بتوانیم عملیات بهسازی و بازسازی آن را انجام دهیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران ادامه داد: در حال حاضر این منطقه یکی از حوزه های با استعداد در رشته های کاراته، بوکس، ژیمناستیک، دو و میدانی، وزنه برداری، کاراته، شطرنج، والیبال، تیراندازی و جابنازان و معلولان است که در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 14 نماینده از این منطقه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شدند.
حوزه ورزشی جنوب غرب تهران با 30 سانتی متر سرانه ورزشی برای هر شهروند( محروم ترین منطقه استان تهران) با حدود 2میلیون نفر در مناطق 16، 17، 18 و 19 شهر تهران واقع شده است.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.