به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن امروز کرسی تلاوت قران کریم با تلاوت حاج حبیب صداقت بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الغدیرتهرانسر، شهرک دریا برگزار می شود.
در روز دوشنبه کرسی تلاوت نفحات القرآن بعد ازنماز مغرب و عشا با تلاوت علی دولت آبادی در هیات فاطمه الزهرا (س) در خیابان ایران، روبروی کوچه پورزرگری برگزار خواهد شد.
کرسی نفحات القرآن ، سه شنبه با تلاوت حجت الاسلام موسوی درچه ای در مسجد روحانی واقع در میدان خراسان برگزار می‌شود.
درشب عید غدیر (چهارشنبه ) کرسی تلاوت نفحات القران بعد از نماز عشا با تلاوت شهاد زمانی در مسجد قائم در نارمک، چهارراه تلفنخانه، خیابان ثانی برگزار خواهد شد.
کرسی تلاوت نفحات القران کریم پنجشنبه پس از نماز عشا با تلاوت مهدی جوکار در مسجد النبی (ص ) درتهرانسر و در روزشنبه (10 شهریور) با تلاوت سعید پرویزی و شعرخوانی استاد کلامی زنجانی در مسجد سیدالشهدا خانی آبادنو برگزار می شود.
همچنین کرسی تلاوت شب گذشته با تلاوت دکتر قاسم رضیعی در مسجد امام رضا (ع ) واقع در خیابان دماوند، خیابان 30 متری نیروهوایی کوچه آقاجانی بعد از اذان مغرب و عشا برگزارشد.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع می شود و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا خواهد شد.
همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع می شود و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال خواهد شد و در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس اهدا می شود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این 2 برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
تهرام/ /7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.