به گزارش ایرنا ، محمد امامی امین روز یکشنبه در جلسه شورای اداری قرچک که در سالن همایش های کانون ملائک برگزار شد اظهار داشت : استان تهران از 60 شهرک و لکه صنعتی ، حدود 17 هزار کارخانه با فرصت اشتغال بیش از یکصد نفر ، 72 هزار واحد صنفی تولیدی و بیش از 400 هزار واحد صنفی برخوردار است .
وی اظهار داشت : در حال حاضر بیش از 50 در صد از مالیات کشور فقط در استان تهران پرداخت می شود که البته سهم اندکی از این مالیات به خود استان تعلق پیدا می کند.
وی گفت : برخی از واحدهای تولیدی استان تهران پیش از اعمال تحریم ها با ظرفیت 30 درصد به بالا فعالیت می کردند ولی امروز با وجود شرایط تحریمی جدید ، در تلاشیم که ظرفیت این واحدها افزایش پیدا کند که این امر با کار و تلاش مضاعف میسر می شود.
امامی امین افزود : در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره عده ای تلاش دارند تا قسمت های خالی لیوان دیده و با سودجویی و سوء استفاده ، نقش انسانی بدخواه را بازی کنند.
وی تأکید کرد: اگر کسی در زمین دشمن بازی کند ، از منافقینی که در دهه 60 در شاخه نظامی به کشور ضربه وارد نمودند ، کمتر نیستند.
معاون استاندار تهران گفت : امروز تمامی کارگزاران نظام وظیفه دارند تا با کار و تلاش مضاعف به دنبال خدمت صادقانه به مردم بوده و مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : 40 سال پیش به واسطه رهبری داهیانه امام راحل و همراهی پرشور مردم انقلابی ، انقلاب اسلامی بر اساس باورهای اسلامی شکل گرفت ، انقلابی که در تضاد با منافع استکبار و استثمار بود.
وی گفت : دشمن که همواره انقلاب اسلامی را مانعی در برابر زیاده خواهی خود می دید ، با شدت به دشمنی با این نظام نوپا پرداخت که شهادت شهید باهنر و رجایی نمونه ای ازاین دشمنی هاست.
امامی امین افزود : برای مواجهه بادشمن یا باید در برابر زیاده خواهی استعمار سرخم کرده و کوتاه بیائیم که در این صورت به سرنوشت دیگر کشورهای تحت سلطه دچار می شویم که البته هیچ ایرانی باشرفی راضی به این موضوع نیست چرا که روحیه ایران و ایرانی ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم است.
وی تصریح کرد: مسیر ما روشن و مشخص است ، راه برون رفت از تحریم های ناجوانمردانه دشمن ، اقتصاد مقاومتی است که راهکارهای آن را رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده اند که البته مهمترین خصلت اقتصاد مقاومتی اتکا به ظرفیت های داخلی است.
وی با اشاره به این که کالای ایرانی و تولیدات داخلی امروز قابل رقابت با مشابه خارجی و حتی با کیفیت تر از آن هاست افزود: تحریم های به وجود آمده از سوی دشمن برای ما فرصت است ، امروز صنایع دانش بنیان می تواند نیازهای اساسی کشور را تامین کنند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.